Avatar billede shooterman Nybegynder
13. februar 2012 - 14:26 Der er 12 kommentarer

Opdateringerne blev ikke gennemført.

Hej eksperter!

Jeg kører Windows 7 Home Premium 64 bit.

lige i øjeblikket har jeg 9 opdateringer der venter på at blive downloadet, men når jeg prøver, kan de ikke. Windows foreslår at jeg downloader noget der hedder Hotfix og et eller andet program der hedder Check for system update readiness, men det gør ikke noget heller.

Er der nogle der har en løsning?

Venlig hilsen.

Mathias Brix
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2012 - 14:47 #1
Prøv at se efter hvad det er for opdateringer. Hvis det er Microsoft Net framework, så er det ikke ualmindelig. Det er dårlig opdatering fra Microsoft. Jeg har selv det problem, så jeg har fjernet fluebenet i dem, og højreklikket på fjern fra opdatering. Det har jeg gjort længe og mærker ikke noget til det.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
13. februar 2012 - 14:55 #2
Kig evt. i din eventlog for fejlmeddelelser og smid en post her med dem.
Avatar billede shooterman Nybegynder
13. februar 2012 - 15:04 #3
13. februar 2012 - 15:16 #4
... prøv med [ServicePack1] alene ...
Avatar billede shooterman Nybegynder
13. februar 2012 - 15:23 #5
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2012 - 16:17 #6
prøv med denne hrer fra miccrosoft

http://support.microsoft.com/fixit/da

m.v.h
Avatar billede shooterman Nybegynder
13. februar 2012 - 16:46 #7
Desværre, har allerede prøvet det :)
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2012 - 17:12 #9
Fix-It virker ikke på min win7. Jeg vil foreslå at du downloader SP1 direkte fra Microsoft og altså kører den ind fra din computer.
http://windows.microsoft.com/en-US/windows/downloads/service-packs
Avatar billede Wally1973 Praktikant
13. februar 2012 - 23:47 #10
Kig nu lige i eventloggen, så vi kan få en bedre beskrivelse af hvad der fejler, og dermed kan hjælpe dig mere præcist.
Avatar billede shooterman Nybegynder
14. februar 2012 - 10:23 #11
Måske er det et dumt spørgsmål, men hvad er eventloggen? :-)
Avatar billede Wally1973 Praktikant
14. februar 2012 - 11:50 #12
Det er vist nok det engelske navn. :)
Kan ikke helt huske hvad den hedder på dansk, men den ligger under administration i kontrolpanelet.