Avatar billede Brian_Skovgaard Juniormester
16. februar 2012 - 23:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Excel regneark med danske koder på Ipad2

Hej superbrugere!

Har en større regnearksløsning med en del koder på dansk, som jeg godt kunne tænke mig at bruge på min iPad. Det fungerer som analyseinstrument i håndbold.

Det store problem er, at jeg har QuickOfficeProHD, men da det ikke er på dansk genkendes koderne ikke, og de er derfor væk, når jeg åbner på iPad'en. Findes der en udgave eller en app, som kan arbejde med og forstå danske koder i regneark på ipad'en?

Kunne på sigt måske også nok bruge en programmør, til at hjælpe mig med at føre det videre til en app til brug for håndboldfolket.

Skovgaard
Avatar billede jjbirk Nybegynder
17. februar 2012 - 14:59 #1
Hej.

Hvad med "Numbers" kan det ikke klare det ?
Avatar billede jjbirk Nybegynder
21. februar 2012 - 19:35 #2
??????????????
Avatar billede Brian_Skovgaard Juniormester
22. februar 2012 - 09:12 #3
Har ikke hentet Numbers, men ud fra hvad jeg kan læse mig frem til, så er det ikke umiddelbart en løsning...
Avatar billede jjbirk Nybegynder
22. februar 2012 - 09:53 #4
Du kan evt. prøve at sende det til mig, så kan jeg prøve i Numbers og se om det virker.
Bare et tilbud :-)
Mail johnsen28@gmail.com
Avatar billede jjbirk Nybegynder
26. februar 2012 - 14:41 #5
nå ikke svar eller noget, var jo bare et tilbud
Avatar billede Brian_Skovgaard Juniormester
26. februar 2012 - 21:42 #6
Takker for tilbuddet... Der er nu også sendt afsted til test hos dig...

Beklager, at jeg ikke lige kom forbi eksperten.dk så du nåede at blive utålmodig.
Avatar billede Brian_Skovgaard Juniormester
27. februar 2012 - 08:20 #7
Iflg det du har sendt, så ser det jo ud til, at Numbers forstår og tager koderne med ind fra dansk Excel, så der kan arbejdes videre med det på iPad'en...

Tak for hjælpen - smid et svar og du får points
Avatar billede Brian_Skovgaard Juniormester
02. marts 2012 - 09:41 #8
jjbirk, smider du lige et svar, så jeg kan give dig point??
Avatar billede jjbirk Nybegynder
16. marts 2012 - 21:29 #9
Undskyld det sene svar :-)