Avatar billede predator Nybegynder
18. februar 2012 - 13:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TeamViewer uden login

Hey alle,

er det muligt at sætte teamviewer op til at tillade adgang uden der skal logges på den maskine du ønsker at fange? Altså så det kører som én service el.lign.? og i givet fald hvordan?
Jeg har én server stående som jeg gerne vil kunne fange efter den har genstartet automatisk.

PFT

/CR
Avatar billede tubber Juniormester
18. februar 2012 - 14:25 #1
Så vidt jeg ved er det ikke muligt med TeamViewer at kører den som service

Men et godt alternativ er Radmin, det koster godt nok omkring 250kr
Men du kan prøve det gratis i 30 dage, jeg har i hvert fald haft meget glæde af det før i tiden.
Avatar billede tubber Juniormester
18. februar 2012 - 14:27 #2
glemte lige linket:
http://www.radmin.dk
Avatar billede Blueeyez Mester
18. februar 2012 - 14:30 #3
http://www.tightvnc.com/

TightVNC kan køre som service og med bestemt login + admin kode så dens opsætning ikke kan ændres. og så er det gratis :)
Avatar billede Wally1973 Praktikant
18. februar 2012 - 23:19 #4
Jeg synes da bestemt at TeamViewer installationen spørger om den skal installeres på maskinen fast, så man altid kan tilgå den.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
18. februar 2012 - 23:21 #5
Har lige testet og det kan den godt.
Bare hent den fulde version ned og installer den, så kommer der et skærmbillede, hvor man kan vælge altid at have adgang til computeren, selv før Windows-login.
Avatar billede predator Nybegynder
24. maj 2012 - 10:00 #6
Ok, den havde jeg ikke set. Jeg har dog ikke prøvet, men jeg tager dit ord for det Wally, hvis du bare dropper et svar eller nogen af i andre?
Avatar billede predator Nybegynder
26. september 2012 - 14:13 #7
Ingen svar?
Avatar billede predator Nybegynder
11. oktober 2012 - 09:08 #8
Så lukker vi den - ellers må folk lige råbe højt