Avatar billede nidyahou Praktikant
19. februar 2012 - 19:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nokia C7 email begrænsning

Jeg har en nokia C7 der har en begrænset kapacitet på 250 emails i indbakken og 50 i alle andre mapper. klan det virkelig være rigtigt at jeg ikke kan udvide disse numre og sørge for at den ikke stopper med at hente mails. Den er forbundet med IMAP, så konsekvensen vil blive at jeg på alle mine systemr skal skubbe mails over i papirkurven, og det er jeg meget utilfreds med.

Jeg givber 200 point til den der løser mit problem
Avatar billede buster47 Nybegynder
20. februar 2012 - 09:01 #1
Den stopper ikke med at hente mail når du når dine 250 mails.Derimod kan du kun se de 250 nyeste mails, dvs du vil altid kunne se de "friske" mails.
Ellers er muligheden at sætte en "Mail of Exchange" postboks op, og her mener jeg ikke der er nogle begrænsninger.
Da mails bliver downloaded til Cdrevet på din telefon giver det en begrænsning i sig selv, da der er forholds lidt plads på Cdrevet.
Men 250 mails er en hel del, meget mere ind de fleste har i deres inboks, så den sidste mulighed er at rydde lidt op i din inboks.:)
Avatar billede nidyahou Praktikant
21. februar 2012 - 09:12 #2
Hej tak for dit svar - er det nu rigtigt? Jeg kan se 250 mails, men ikke de nyeste. Hvis det var som du sagde, var der ikke noget problem, men det er desværre ikke de nyeste - måske skal jeg sortere på en anden måde i mailboksen?

Da jeg er forbundet med IMAP kan jeg ikke lide at slette, så ryger mailen fra serveren og pc'en også, og jeg synes ikke der er noget galt I at ville have alle sine mails arkiveret. Det kan være en forretningsnødvendighed. Ved du om det kan have noget med sortering at gøre f.eks.?
Avatar billede buster47 Nybegynder
21. februar 2012 - 20:56 #3
Du kan lave en ny mappe eller flere feks."se på senere" og flytte mails derover som du ikke lige har brug for, det kan du gøre både fra telefonen og pc.og det giver dig straks plads i din inboks.Da dine mapper ikke tæller med var det måske en Georg Gerløs løsning men burde virke. Min n.8 har ikke noget problem med at vise de nyeste mails selvom det er over det antal jeg har sat som begrænsning (50).