Avatar billede dejligeanders Novice
20. februar 2012 - 12:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan gendanner jeg mange filer i dropbox?

Hej Eksperter

Jeg har et kæmpe problem med min dropbox. Vi er nogle stykker der deler et par mapper, men nu er alle vores filer i mapper og undermapper deleted:(
Alle mapperne er der stadig, men alle filer er væk!

HAr været inde på dropbox-websitet og under "Events" at der står:
Person1 deleted XXXX.pdf and 1.800 other files.

Har snakket med ham og det har han ikke gjort så han tror han har fået virus. I første omgang har han nu afinstalleret dropbox på computeren og det med virus må vi finde ud af senere.

... men vi mangler vores filer!!!!!!
Er der mulighed for at trykke undo event?

Håber på HURTIG hjælp, er i panik!
Avatar billede NCG Novice
20. februar 2012 - 13:16 #1
Har du checket dropbox's hjælp ?
f.eks. http://www.dropbox.com/help/11
Avatar billede dejligeanders Novice
20. februar 2012 - 16:32 #2
Ja, har tjekket, og godt link. Her fandt jeg ud af hvordan jeg finder en enkelt fil og får den gendannet. Kan også gendanne flere ad gangen så længe de ligger i samme mappe.

Problemet er at "virussen" har slettet alle filerne i alle vores mapper, så gætter på jeg mangler 4.000 filer fordelt på 500 mapper. Som nødløsning må jeg gå igennem mapperne og gendanne i hver, men det tager lang tid og risikere at glemme/overse nogle.

Håber der er et sted man kan fortryde en handling??? for så kan jeg bare fortryde handlingen: "Person1 deleted XXXX.pdf and 1.800 other files" og 4 andre handlinger
Avatar billede dejligeanders Novice
21. februar 2012 - 07:10 #3
Fandt ikke svaret, så ved stadig ikke om det er muligt at "annullere" en "event". Men var ved at gå i panik over tabet af filerne, så gendannede dem mappe for mappe. Tak for hjælpen NCG. Send et svar så er der point. det blev trods alt udført efter beskrivelsen på siden du sendte!
Avatar billede moddi100 Seniormester
21. februar 2012 - 09:43 #4
Alternativt kan du prøve at kontakte deres support og bede om hjælp:
https://www.dropbox.com/ticket
Avatar billede jensenjs Juniormester
21. februar 2012 - 09:50 #5
Er der en af jer der deler de famøse mapper, som IKKE har været på dropbox efter de er blevet slettet.
Bed personen om IKKE at gå ind på dropbox.
Så kan personen måske have en kopi af flere af de slettede filer.

Hvis det er tilfældet så skal vedkommende lave en kopi til af sin mappe til en af jer andre der har været så uheldig at have fået slettet sine filer.

og kan derfor lægge dem ind i sin egen dropbox mappe, og derefter synkronizerer med dropbox.
Avatar billede jensenjs Juniormester
21. februar 2012 - 09:54 #6
Avatar billede dejligeanders Novice
18. oktober 2012 - 07:30 #7
Fik aldrig afsluttet tråden, og nåede ikke at prøve det sidste forslag da jeg allerede havde siddet og gendannet. Men send et "svar" så giver jeg gerne point som tak for hjælpen
Avatar billede jensenjs Juniormester
18. oktober 2012 - 12:32 #8
Svar
hvis du kan bruge mine indlæg