Avatar billede krydset Nybegynder
20. februar 2012 - 13:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan ikke overføre filer til usb stick

jeg har fået såen en dejlig usb stik fætter med fra en sony ericsson tlf. kan lige tage mit 8gb micro sd kort og sætte ind i den. men når jeg prøver og kopiere en mkv fil ind på den ca 1.2GB så står der bare overfører i vinduet i windows 7 men der sker ikke noget. kan ikke lukke det vindue eller annullere overførlsen. nogen der ved hvad jeg kan gøre ?
Avatar billede NCG Novice
20. februar 2012 - 14:00 #1
Det virker vist kun med et sony ericson memory card ...
Kan din PC genkende og læse fra den ?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. februar 2012 - 14:05 #2
nogle kortlæsere har en maks på 2gb, da de kun understøtter FAT og ikke FAT32. Så find og prøv med et 2gb kort (eller se i vejledningen til sony-dimsen)
Avatar billede krydset Nybegynder
20. februar 2012 - 19:26 #3
Det prøver jeg engang, kan sagten læse fra dem
Avatar billede claes57 Ekspert
20. februar 2012 - 19:33 #4
jeg har selv en mp3-player, der ikke understøtter over 2gb - men hvis jeg bare kopiere filer ind via pc til kortet, så har jeg 16gb musik til rådighed. Så der er forskel mellem al læse og at skrive på sd-kort.
Avatar billede krydset Nybegynder
05. juli 2013 - 02:46 #5
Købte en kingston 32Gb usb stick så virkede det