Avatar billede groenskolling Nybegynder
20. februar 2012 - 23:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

infected

Hej Eksperter

Jeg Har ikke været online nogen dage fra min pc og får så pludselig en error på mobilen at koden til min mail ikke var rigtig eller evt var blevet skiftet
Det havde jeg lidt svært ved at tro på så jeg gjorde ikke rigtig noget før idag da jeg havde brug for at komme online
Det viser sig så at koden på min @gmail.com var ændret og google har registreret et log in fra Sri Lanka (Se screendump)
Jeg var her ikke online fra egen pc og ændrede koden, kørte hjem og fik opdateret min bullguard, slukket internetforbindelsen og kørte derefter min heimdal, bullguard scan og windows defender
Kun Bullguard fandt 8 mindre trusler som er slettet. Kørte dog ikke i fejlsikret tilstand, måske en fejl fra min side.?

Spg er så om jeg stadig er i fare? Hvordan har vedkommende fået min kode til gmail og er det den eneste kode som er opsnappet og misbrugt

Jeg tør ikke skifte andre koder eller bruge bank mm. før jeg ved at det er sikkert eller jeg kommer til en pc der ikke er inficeret

Jeg har stadig 2 stk. underlige processer csrss.exe som jeg ikke kan åbne egenskaber eller filplacering på og fandt herinde tråden her der gav mig ideen til en highjackthis og dette indlæg

http://www.eksperten.dk/spm/822216

Desuden er der også en del andre ukendte processer som muligvis er suspekte samt der står (missing File) ud for flere ting i min log

Så hvis nogne af alle jer ærværdige eksperter vil hjælpe en stakkels grønskolling så vil jeg blive meget glad

Her ville mit Highjackthis være men programmet vil ikke lade mig lave/gemme en log jeg kan sætte ind her og desperationen breder sig da jeg hverken kan fikse det eller vælge (kør som administrator) som programmet selv foreslår, da min konto allerede er administrator

Hvad skal mit næste skridt være?

Giver gerne fjernkontrol hvis det kan gøre et overblik nemmere

mvh Grønskolling
Avatar billede groenskolling Nybegynder
20. februar 2012 - 23:14 #1
Kunne ikke vedhæfte screendumps desværre
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2012 - 12:39 #2
Smid screendump på pceecee.dk eller gratisupload.dk og link til det herinde.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2012 - 12:40 #3
Sorry - peecee.dk hedder det.
Avatar billede groenskolling Nybegynder
21. februar 2012 - 20:46 #4
Så skulle det være til at se online...

Måske en formatering er eneste udvej?

http://peecee.dk/upload/view/353009

Takker ydmygt
22. februar 2012 - 07:39 #5
Hvorfor kan du ikke ganske normalt gemme loggen fra HiJackThis ??? Evt. på [Skrivebordet] ? Det skulle da være til at finde igen *S* ...
Avatar billede groenskolling Nybegynder
22. februar 2012 - 09:43 #6
"quote" fra oprindeligt indlæg :)
Her ville mit Highjackthis være men programmet vil ikke lade mig lave/gemme en log jeg kan sætte ind her og desperationen breder sig da jeg hverken kan fikse det eller vælge (kør som administrator) som programmet selv foreslår, da min konto allerede er administrator
22. februar 2012 - 10:56 #7
... men hvad SKRIVER den da når du vil GEMME en LOG ???
Avatar billede groenskolling Nybegynder
23. februar 2012 - 22:57 #8
Den skriver dette

http://peecee.dk/upload/view/353422

Jeg kører vista og kører allerede som administrator
Har også set efter i mappen windows/system32/drivers.ect.hosts
Der er ingen linjer med Highjackthis når jeg åbner den i notesblok
24. februar 2012 - 07:04 #9
Nåååå... VISTA/WIN7

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede groenskolling Nybegynder
10. marts 2012 - 23:38 #10
Nå det endte med en ny pc. just in case

Tråden kan lukkes

Skal jeg selv gøre noget for at lukke tråden ned?
11. marts 2012 - 00:29 #11
Læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [accepter] dit eget [svar] ...
Avatar billede groenskolling Nybegynder
19. juli 2012 - 08:22 #12
svar til lukning af emnet