Avatar billede lupin12 Mester
21. februar 2012 - 19:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kopi af billeder

Hej er der en der kender et program der kan fjerne finde og evt fjerne kopier af mine billeder ?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2012 - 19:29 #1
der er programmer, der kan gennemsøge din pc for 100% ens filer, og så lave en liste med dem, så du kan slette dubletter.
Det er vel det, du efterspørger?

Men - lige en advarsel - ved dubletter, så slet kun #2 og flere og kun af typen doc/bmp/jpg - men slet ikke dubletter af fx .exe-filer, da du så risikerer, at et program ikke kan finde noget kode. Og husk, at #1 i listen er den sidste tilbage - så den skal ikke slettes.

http://www.techsupportalert.com/best-free-duplicate-file-detector.htm
Avatar billede lupin12 Mester
08. maj 2012 - 16:41 #2
tak for svaret
Avatar billede claes57 Ekspert
08. maj 2012 - 18:16 #3
selv tak - du er ret skrap til at lukke og beholde point - så forvent ikke flere indlæg fra min side.