Avatar billede Majaseidelin Nybegynder
24. februar 2012 - 10:03 Der er 3 kommentarer

Hjælp til kørende billede visning?

Hej,

Jeg er nybegynder i Flash!!

Jeg er ved at lave min egen hjemmeside i Dw.

Men lige nu sidder og arbejder i Flash, fordi jeg vil have en slags galleri på min side.
Det skal virke således at når markøren køre over "kassen" skal den skifte imellem billeder.

Det eneste jeg mangler er en actionscript kode?

Mit galleri køre bare derud af, fandt så ud af man kunne skrive "Stop();" Og det virker super.
Mangler en kode der så får mit galleri igang når markøren rammer kassen?

Har søgt overalt på nettet, synes ikke jeg kan finde noget. Det er vel noget Mouse event? :-)

Bruger AS3

Jeg er lost!

/Maja
Avatar billede finb Ekspert
24. februar 2012 - 10:35 #1
OnFocus ?
Avatar billede poisen1087 Nybegynder
24. februar 2012 - 10:39 #2
Er ikke helt med, når du kører musen ind over kassen stopper dine billeder med at kører derudaf. Men så når du fjerner den, ville du gerne have den til at forsætte igen? :) Hvis jeg har forstået det ret?
Avatar billede Majaseidelin Nybegynder
24. februar 2012 - 11:16 #3
Billederne skal først skifte når musen kører hen over billedet, og når musen så køre væk fra billedet skal den stoppe.  Er det lettere at forstå? :-)