Avatar billede Henrik3400 Nybegynder
26. februar 2012 - 13:30 Der er 5 kommentarer

MACBOOK AIR PÅ AFBETALING!!

jeg har tænk mig at købe en macbook air den billigste model 11,6" men det kniver lidt med pengene så har i en ide derude til hvor jeg kan købe den på afbetaling har kigget på leasy, men de sælger  kun den dyreste model af 11.6 modelen.

håber jeg får nogle gode svar

tak på forhånd!
Avatar billede kimtheman Novice
26. februar 2012 - 14:00 #1
Tja når man ikke har pengene, og vil den vej rundt via afdrag. Så må du jo tage det du kan få.
Og vi snakker jo "sølle" 1500kr, så det kan vel ikke holde dig tilbage, nu du alligevel vil have afdrag.

Måske klogere at købe en du har råd til, og så bare ikke er apple. For har du regnet ud hvor meget sådan en maskine kommer til at koste dig når du regner alle afdrag med...Nej vel. Lad være med det.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. februar 2012 - 14:13 #2
leasy er rasende dyre - det er langt bedre at gå ned i banken og låne pengene der (typisk ½ rente af leasy)
Avatar billede buttwipe Juniormester
26. februar 2012 - 14:15 #3
Og hvis banken ikke vil låne dig penge, så tag det som et tegn på at du ikke har råd til en MBA.
Spar sammen eller køb en billigere computer.
Avatar billede EkspertOle Nybegynder
27. februar 2012 - 14:39 #4
Min erfaring er nu, at banker kan være ret skrappe, så selvom de ikke vil bevilge en et lån, så er det ikke ensbetydende med, at det er en dårlig løsning. Det vigtigste er jo trods alt, at man kan betale de månedlige afdrag og er tilfreds med den pris lånet kommer til at koste.

Start med banken, men ellers så prøv at kigge på http://www.pengeautomaten.dk/ekspres-laan/ eller nogle af de andre lånemuligheder der findes.
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
27. februar 2012 - 17:22 #5
eplehuset har en afbetaling. Jeg købte min Ipad2 på afbetaling. tag derind og hør
http://www.eplehuset.dk/