Avatar billede klaske_ko Nybegynder
27. februar 2012 - 10:16 Der er 3 kommentarer

Facebook side inkludering på egen hjemmeside

Hejsa :)

Vi har en lille sportsklub, hvor vi godt kunne tænke os, at smide vores begivenheder og eventuelt status opdateringer på vores hjemmeside. Er der nogen der ved hvordan man gør det og måske vil være behjælpelig? :)
Avatar billede webweaver Praktikant
27. februar 2012 - 10:45 #1
Vil ikke smide jer en færdig løsning.
Eksperten er hjælp til selvhjælp - undtagen i kategorien opgaver, hvor det er betalingsarbejde.

Men I kan lave det via en database (MySQL typisk) og så en formular på jeres hjemmeside.

Er det noget, som du har rodet med før?
Avatar billede klaske_ko Nybegynder
27. februar 2012 - 10:49 #2
Ja, php og mysql. Jeg har dog ikke prøvet at bruge facebook api.
Avatar billede olebole Juniormester
27. februar 2012 - 16:55 #3
<ole>

Begynd her, hvor der ligger bunker af information og eksempler om, hvordan du kan bruge og implementere Facebook funktionaliteter. Så kan du spørge langt mere præcist om, hvad du ikke kan finde ud af

/mvh
</bole>