Avatar billede thomas_dk Praktikant
06. august 2001 - 22:35 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Download af DVD film eller mpeg eller DivX format ?

Hvor på nettet downloader man film ?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. august 2001 - 22:37 #1
i yderkanten af nettet....helt ovre til højre....du kan se det hvis du stiller dig ud på din græsplæne
Avatar billede ziron Nybegynder
06. august 2001 - 22:38 #2
eric >> ja du nu helt sikker på det er der??? jeg menere jeg faldt over en, til venstre...

/ZIRON
Avatar billede ziron Nybegynder
06. august 2001 - 22:38 #3
ja = er
Avatar billede nephilim Nybegynder
06. august 2001 - 22:41 #4
jeg fandt en under vasken engang, men den foklarede at den var faret vild.
Avatar billede thomas_dk Praktikant
06. august 2001 - 22:43 #5
HA.. I er vist nogle være sjovere..
Så giv mig dog et søge tips..
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. august 2001 - 22:44 #6
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.
Det er Ekspertens frie rettighed til enhver tid at udelukke, herunder slette, eventuelle brugere, som ikke efterlever disse regler.

http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede nephilim Nybegynder
06. august 2001 - 22:45 #7
de er er lovlige
Avatar billede nephilim Nybegynder
06. august 2001 - 22:46 #8
ordet \"ikke\" skulle have været inde i min post
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. august 2001 - 22:47 #9
svar selv, accepter dig selv, og efterlev ekspertens regler......hvis nogen svarer dig vil de blive slettet fra eksperten, ligesom du også ville blive det
Avatar billede thomas_dk Praktikant
06. august 2001 - 22:50 #10
Hvor på nettet downloader man film ?
www.no-where.zzzz
Avatar billede astalavista Nybegynder
06. august 2001 - 22:55 #11
http://www.movieflix.com ganske lovligt kan du her vælge i mellem mere end 300 film så vidt jeg husker...

/A
Avatar billede astalavista Nybegynder
06. august 2001 - 23:04 #12
SVAR.
Avatar billede thomas_dk Praktikant
06. august 2001 - 23:20 #13
Jeg vil gerne give dig point, A.
Men jeg må åbenbart ikke.
Jeg fandt også denne side:
http://www.7thzone.com/cgi-bin/gallery_trailer.cgi

Mit spørgsmål kom ellers af at jeg idag blev klar over de forskellige muligheder for at se film på nettet, med div. forskellige formater..(Mpeg og DivX og DVD)
Avatar billede astalavista Nybegynder
06. august 2001 - 23:53 #14
du må gerne give mig pointene, da det er et lovligt link jeg har sendt dig,

Den side jeg har henvist dig til, er ikke kun trailerer, det er der også mn det er ikke det der er sidens mission, det er en samling at film af ældre dato. hvor de åbenbart har købt rettighederne til at sende dem live på nettet.

/A
Avatar billede thomas_dk Praktikant
07. august 2001 - 14:18 #15
Jeg blev tvunget til at lukke dette forum.
Hvordan giver jeg nu point til et seriøst svar ??
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. august 2001 - 14:26 #16
opretter et nyt med overskriften \"point til astalavista\" og sætter antal point af til ham du syntes han skal ha
Avatar billede thomas_dk Praktikant
07. august 2001 - 21:11 #17
OK. Det gør jeg - kig forbi astalavista!
\'point til astalavista\' er allerede oprettet.
Avatar billede thomas_dk Praktikant
08. august 2001 - 22:01 #18
astalavista, prøv at klikke her -
http://www.eksperten.dk/spm/96193
så er der point til dig!