Avatar billede alex7712 Nybegynder
02. marts 2012 - 13:12 Der er 3 kommentarer

minecraft lag?

hej alle sammen, jeg spillede minecraft NÆSTEN UDEN LAG på min laptop i ca. et halv år.

Men en dag sagde en af mine venner at min pc ville blive meget hurtigere hvis jeg gendannede den, så det gjorde jeg, og den blev meget hurtigere! men ikke i minecraft :( tværtimod meget mere lag i spillet.

jeg aner ikke hvad der kan være galt, jeg har prøvet med at geninstallere minecraft men det virker ikke:(

jeg håber nogle kan hjælpe mig

ps. her er mine pc specs:

8gb ram
intel core i5 processor
nvidia gefore gt540m 1gb grafikkort
og windows 7
Avatar billede kimtheman Novice
02. marts 2012 - 13:47 #1
Du skal huske at opdatere pcén fuldt ud på windows update, samt flash, jave, grafikorts driver m.m.
Avatar billede alex7712 Nybegynder
02. marts 2012 - 14:37 #2
windows update gider ikke at opdatere
Avatar billede kimtheman Novice
02. marts 2012 - 15:05 #3
Så er der noget som ikke er som det skal være. Er det lovlig windows?

Eller prøv at gå til siden her:
http://support.microsoft.com/fixit/

Tryk "Populære løsninger"

Tryk "Installere eller opgradere software eller hardware"

Og find linjen "Diagnosticer og løs almindelige problemer med Windows Update" og tryk Kør Nu