Avatar billede Jokopol Nybegynder
02. marts 2012 - 13:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny bios

Jeg har en lenovo g550 og vil gerne køre win8 cs i en virteul maskine. Men uden 'virtualisation' i bios kan jeg ikke gøre det. Er der en nyere bios som kan supporte det?
Avatar billede Blandy Praktikant
02. marts 2012 - 13:31 #1
du kan bare installeret en virutel maskine med virtuel pc. Du behøver ike bruge din bios til den slags hvis det er.
Avatar billede Jokopol Nybegynder
02. marts 2012 - 13:34 #2
Så jeg skal lave en win7, inden i den skal jeg installere vmvare/virualbox og så installere win8 på den?
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2012 - 14:40 #3
ja se her http://www.addictivetips.com/windows-tips/how-to-install-windows-8-on-virtualbox/

du kan godt boot via ISO uden og ligge det på en usb eller cd/dvd
Avatar billede Jokopol Nybegynder
02. marts 2012 - 14:56 #4
Prøver du på at svare mig, hvis ja forstod jeg intet.
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2012 - 16:49 #5
hvorfor svare du på løsninger og pointgivning ???
Avatar billede Jokopol Nybegynder
02. marts 2012 - 17:10 #6
"Prøver du på at svare mig, hvis ja forstod jeg intet." Jeg forstod ikke hvad du mente og det ved jeg ikke.

"ja se her http://www.addictivetips.com/ (...)

du kan godt boot via ISO uden og ligge det på en usb eller cd/dvd"

Var det svar på indlæg #2 ?
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2012 - 19:07 #7
jeg kom til at klike på Svar (til løsninger og pointgivning)
iset for Kommentar (til forslag)