Avatar billede kingomand Novice
02. marts 2012 - 17:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tekst og billeder bliver så småt at det ikke kan læses ved besvar.

Meget mystisk, pludselig er både tekst og alt andet der er i mailen så småt at det kun kan læses eller ses med lup. Problemet opstår ved besvar og vidersend mail. Ikke ved Ny mail. Det er ikke skriftstørrelsen det er galt med, jeg kan sætte den op til 72, så kan jeg lige læse det, men så får modtageren en kæmpe skriftstørrelse mail. Problemet er i Outlook 2007. Har prøvet at reparere og geninstallere Outlook 2007. Hvad gør jeg ?
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. marts 2012 - 17:57 #1
2 ting du kan prøve:
Start med at scanne din maskine for virus og malware.
Findes der ikke noget, så kan du prøve at gå i "Filer/Sideopsætning/Definer udskriftslayout".
Her klikker du på knappen"Nulstil".
Prøv om det kan hjælpe dig.
/ptj_11
Avatar billede vejmand Juniormester
02. marts 2012 - 18:22 #2
Prøv Ctrl+Scroll knappen på musen.

Ved ikke om det funker, men måske den husker det, hvis du er kommet til at bruge den uden at vide det.

Sidder ikke lige ved en maskine med Outlook, så jeg kan ikke tjekke om det funker.
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. marts 2012 - 20:52 #3
Hvis det er fejlen, så vil det virke.
/ptj_11
02. marts 2012 - 21:08 #4
... jeg har lige efterprøvet med Outlook (2010)... det er med STOR sansynlighed ->

Hold [CTRL] tasten NEDE og RUL med MUSSERULLEN ...

Altså ikke noget som helst med Virus eller andet utøj (Ref #1)
Avatar billede kingomand Novice
03. marts 2012 - 09:11 #5
Godmorgen,
jeg efterprøver lige op af dagen, pc står hos et familiemedlem.
Foreløbig tak.
Avatar billede kingomand Novice
07. marts 2012 - 14:17 #6
Hej, det virkede.
Vejmand var først med det rigtige svar.
Vejmand, lægger du et svar.
Og mange tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. marts 2012 - 14:38 #7
Velbekomme, svar kommer her.  :-)