Avatar billede 2hcms Nybegynder
05. marts 2012 - 18:31 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

kan jeg gøre det med javascript ??

hej

jeg  vil lige spørge om man kan flytte musen med javascript ??

kan man gøre det eller ikke ??

og hvis ja så hvordan skal jeg gøre det ?? kan i give mig koden ??
Avatar billede pstidsen Novice
05. marts 2012 - 18:55 #1
Google move mouse (eller cursor) javascript.
Avatar billede 2hcms Nybegynder
05. marts 2012 - 19:12 #2
jeg har ikke forstået nogle af det du sige
Avatar billede 2hcms Nybegynder
05. marts 2012 - 19:29 #4
jeg kunne lige så godt gøre det slev men problemet er at jeg kunne ikke finde en løsning ;(
Avatar billede olebole Juniormester
05. marts 2012 - 20:57 #5
<ole>

Det skyldes, at browserudviklere tænker sig om. Derfor er det (heldigvis) ikke en mulighed.

I Flash, som er en helt anden teknologi, der ikke er beregnet til at lave hjemmesider i, kan det lade sig gøre - men ikke i HTML/DOM/CSS/JavaScript

/mvh
</bole>
Avatar billede 2hcms Nybegynder
05. marts 2012 - 21:23 #6
ok kan du vise mig hvordan man gøre det i flash ??
Avatar billede pstidsen Novice
05. marts 2012 - 22:09 #7
#6: Flash er ikke noget man bare lige gør eller viser. Det er noget meget komplekst. Som olebole er inde på er det ikke som udgangspunkt beregnet til hjemmesider, men det kan dog bruges.

Prøv at forklare ved formålet er ved at flytte musen. Måske er der en alternativ løsning.
Avatar billede olebole Juniormester
05. marts 2012 - 22:21 #8
Nej, Flash kan ikke bruges til at lave hjemmesider med. Flash kan eksportere filformater, som på forskellig måde kan embeddes i en hjemmeside - analogt med, hvad Photoshop kan - men det er ikke det samme, som at hjemmesiden er lavet i Flash.

Om at ændre cursoren i Flash (musen ligger på dit bord og kan ikke flyttes af noget på en hjemmeside)
Avatar billede peterbechp Nybegynder
07. marts 2012 - 08:29 #9
Det var også kun godt det ikke kan lade sig gøre. Aldrig turde jeg besøge en ukendt website længere, hvis det altså var en mulighed for programmøren af websitet :-)
Avatar billede olebole Juniormester
09. marts 2012 - 12:23 #10
@2hcms: Kom du videre med dette problem?
Avatar billede 2hcms Nybegynder
09. marts 2012 - 15:08 #11
nej :(
Avatar billede olebole Juniormester
09. marts 2012 - 15:17 #12
Mon så ikke det var en idé at lukke tråden her og åbne et spørgsmål under Flash? Du kan som sagt ikke løse det med JavaScript
Avatar billede 2hcms Nybegynder
10. marts 2012 - 23:30 #13
Olebole smed lige en link til flash categori :) så vælger jeg dit svar
Avatar billede olebole Juniormester
11. marts 2012 - 00:13 #14
Ellers tak, jeg samler ikke point. Læg selv et svar og accepter det, så tråden lukkes
Avatar billede 2hcms Nybegynder
11. marts 2012 - 13:30 #15
okey kan du giver mig linket til flash categorien ?
Avatar billede 2hcms Nybegynder
11. marts 2012 - 13:30 #16
svar ///
Avatar billede olebole Juniormester
11. marts 2012 - 16:04 #17
Dit svar skal accepteres for at lukke tråden