Avatar billede Idaida Juniormester
10. marts 2012 - 18:35 Der er 6 kommentarer

Hvordan fjerner jeg beskyttelsen af rettigheder til medier...??

Hej
Jeg har købt nogle sange over TDC play - uden login. Dette har jeg gjort før, hvor jeg godt har kunnet få sangene over på en cd, men nu virker det ikke. Hvorfor ikke? Når jeg vil overfører sangene til en tom cd får jeg beskeden at "Mindst en fil på brændingslisten er beskyttet af rettigheder til medier..." Men når jeg tjekker egenskaberne for de enkelte sange ser alt ud til at være i orden, men ikke desto mindre vil windows medie player ikke brænde musikken til min cd... Hvad gør jeg????
Avatar billede zoso Novice
10. marts 2012 - 19:10 #1
Det kunne tyde på, at du ikke har fået afspillet, og dermed hentet lincens til de købte musiknumre.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. marts 2012 - 19:46 #2
du skal brænde som musik - ikke wma filer. Så kan du derefter køre numrene tilbage til pc som mp3.
Avatar billede Idaida Juniormester
27. marts 2012 - 21:11 #3
Den er fikset - hvem skal jeg give point?
Avatar billede zoso Novice
27. marts 2012 - 23:02 #4
#3 Du skal give point til den/de som gav dig løsningen og/eller hjalp dig med at få løst dit problem.
Hvis du selv fandt løsningen, kan du give dig selv point - husk dog at skrive løsningen.
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede Idaida Juniormester
12. maj 2012 - 16:36 #5
Jeg havde sat den til datacd i stedet for mediecd. UPs