Avatar billede fnugster Praktikant
15. marts 2012 - 15:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk opdatering af explorer

Jeg har en gmail kalender kørende på en stor skærm på mit kontor. Jeg vil gerne have den til at opdaterer siden automatisk når nogle ligger noget i den fælles kalender. Altså så jeg er fri for at trykke opdaterer siden, for at få de sidste ændringer?
Avatar billede pstidsen Novice
15. marts 2012 - 16:52 #1
Der er ikke mulighed for at gøre det automatisk i IE uden at bruge et tredjepartsprogram som f.eks. http://download.cnet.com/AutoRefresher-for-IE/3000-12512_4-10293579.html

Alternativt kan du bruge Opera som browser. Der skal du blot højreklikke og trykke "Opdater automatisk" og så kan du vælge mellem flere intervaller. www.opera.com
Avatar billede fnugster Praktikant
22. marts 2012 - 12:26 #2
tak
Avatar billede pstidsen Novice
22. marts 2012 - 14:59 #3
Hvorfor tager du selv points????????