Avatar billede kahouadji Nybegynder
18. marts 2012 - 13:28 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

webcam

hej
angående camera webcam cyberlink ,når jeg bruge skype eller yahoo,folk kunne ikke see mig,men sagtens kunne jeg godt see dem ?? hvis jeg klikke paa webcam icon for at åbne den; den ville ikke åbnes.er der nogen ville hjelp hvad jeg skal gore ??
windows 7 DV6. hp . CyberLink YouCam
1000 tak
18. marts 2012 - 13:35 #1
HAR det virket ?

Check i ENHEDSHÅNDTERINGEN...
Avatar billede pstidsen Novice
18. marts 2012 - 13:49 #2
Hvilken fejlmeddelelse får du i Skype?

Installer driver!
Avatar billede kahouadji Nybegynder
18. marts 2012 - 14:28 #3
kun sort skærm .skype,yahoo eller msn.men når klikke paa icon'en ikke åbnes , jeg har checket enhedshåntering . ok
Avatar billede pstidsen Novice
18. marts 2012 - 14:33 #4
skriv hvad for en computer du har
Avatar billede kahouadji Nybegynder
18. marts 2012 - 14:36 #5
hp dv6 ,
Avatar billede pstidsen Novice
18. marts 2012 - 15:27 #6
Det hjalp ikke så meget... Der findes 50+ dv6 modeller. Hvilken har DU?
Avatar billede kahouadji Nybegynder
18. marts 2012 - 15:42 #7
Windows 7 Home Premium (x64),HP pavilion DV6 Notebook-PC.
CyberLink Corp-YouCam Version 3.5.3922.15409
IE 9
Avatar billede pstidsen Novice
18. marts 2012 - 16:04 #8
Velkommen til Eksperten.dk forresten!

Det er simpelt hen stadig ikke godt nok....

Der er MANGE dv6 pc'er! Vi skal have MODELNUMMERET!

Eksempler:
HP Pavilion Dv6-6130eo
HP Pavilion Dv6-6061eo
HP Pavilion Dv6-6117eo
Avatar billede kahouadji Nybegynder
18. marts 2012 - 17:00 #9
hp DV6 6102eo
Avatar billede kahouadji Nybegynder
19. marts 2012 - 17:42 #11
find intet om sound og video kun den :
AMD high Definition Audio device
,IDT High definition Audio Codec
Avatar billede kahouadji Nybegynder
19. marts 2012 - 17:56 #12
jeg har installeret cyberlink youcam3.5 men der er en meddelse :
Advarsel.Ingen webcam registreret.Prøv at tilslutte et webcam
til computer nu. Hvis du bruger et integreret kamera ,skal du sørge
for at der er tændt
Avatar billede pstidsen Novice
19. marts 2012 - 18:19 #13
Og det er tændt? Kan du nogen som helst steder få webcamet til at fungere? Hvad med i det forudinstallerede webcamprogram?

Installer de to drivere. Det er altid godt ;-)
Avatar billede kahouadji Nybegynder
19. marts 2012 - 18:24 #14
en meddelse kom frem paa skærmen at skal apdatering til cyberlink De luxe 5 od den koster ca. 25 dollars
Avatar billede pstidsen Novice
19. marts 2012 - 18:54 #15
Betal det ikke!!
Avatar billede kahouadji Nybegynder
21. marts 2012 - 18:01 #16
hvad grunden til at jeg skal betale for den webcam når er inbygget i systemet.??? nu er hold up med at fungere ..
en ting mere har jeg villet installere et  creative webcam fra xp'en men den fungere ikke .?? jeg er fuldstændig tosset.jeg ville gerne har hjælp.forud. takker for.
Avatar billede pstidsen Novice
21. marts 2012 - 18:30 #17
1. Du skal IKKE betale noget! Det er fup og humbug så...

2. Aner ikke hvad der er galt...
Avatar billede kahouadji Nybegynder
22. marts 2012 - 15:01 #18
hvad skal jeg gøre nu , når det kunne ikke see mig.??? men jeg kan sagtens see dem !!,
Avatar billede kahouadji Nybegynder
24. marts 2012 - 14:29 #19
er der noget løsningen til mit prob. jeg gentager en gang til .når jeg tænder for kamera'et kom en meddelse frem .Advarsel.Ingen webcam registreret.Prøv at tilslutte et webcam
til computer nu. Hvis du bruger et integreret kamera ,skal du sørge
for at der er tændt . Kameraet er registreret og tænt, men når jeg klikker også pa ok komme en meddelse frem : at der skal opgraderet til cyberlink youcam 5 and 50%off, den kom til at koste ca 20 dollars, med limited time offer.derfor når jeg tale med folk ved skype ,yahoo.etc.. de kunne ikke see mig men sagtens kan jeg godt see dem.
Mit kamera er inbygget in i pc'en. HP DV6 windows 7 , 6102eo under IE 9 . den kan ikke være måske et virus , eller måske fungerer ikke efter bestemt tide , pc'en er kun 6 måneder gammel.jeg er fulstændig tosset
Avatar billede kahouadji Nybegynder
01. april 2012 - 15:06 #20
jeg fik aldrig et fornuftig svar
Avatar billede pstidsen Novice
01. april 2012 - 15:28 #21
Så lukker du bare selv :)
Avatar billede kahouadji Nybegynder
01. april 2012 - 15:33 #22
utroligt er der ikke nogen eksperter kan finde paa noget .bare siger sådan
Avatar billede pstidsen Novice
01. april 2012 - 16:28 #23
Husk  at lukke HELT ved at acceptere dit eget Svar.
Avatar billede thegoldenboy Nybegynder
28. april 2012 - 17:39 #24
Hej

efter jeg har kigget på alle der har svaret her , så ser jeg at jeg har nok et lidt størrere problem jeg håber at nogen her vil kunne hjælpe mig med ,
er at jeg har et webcam med navn Macca og 8 lys-dioder og har tjekket webcam fra top til top for at finde serie nr . men der er ikke noget og har så ikke cd-rom til / driver den blev væk i flytte rodet .

og har søgt allt steder på nettet og på pc , også er det jeg vil høre en her der kan hjælpe mig med at finde en driver jeg kan bruge så mit webcam kan komme op igen
Hilsen Allan
Avatar billede pstidsen Novice
28. april 2012 - 20:02 #25
#24: Hej og velkommen til Eksperten.dk

Du skal oprette et spørgsmål selv i stedet for at skrive i en anden tråd!
Avatar billede kahouadji Nybegynder
15. juni 2012 - 18:02 #26
pc'en blev sent tilbage til fabriken og har installeret ny webcam .
Avatar billede pstidsen Novice
15. juni 2012 - 18:16 #27
Husk at lukke..............