Avatar billede ktrs Novice
21. marts 2012 - 17:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke bruge 3 skærme på mit nye grafikkort

Hej Eksperter.

Jeg har køb nyt grafikkort som jeg ville køre 3 skærme på, men jeg kan ikke få det til at fungere, så jeg håber der en venlig sjæl her inde der kan hjælpe mig.

Det jeg har købt er et:
Sapphire Radeon HD 6450, 512MB DDR3 ram, PCIe x16.
Der er 1 vga port, 1 DVI-D port og 1 HDMI port.

Jeg har prøvet at rode lidt med det, men uanset hvad jeg gøre, kan jeg kun få 2 skærme aktive afgangen ud af de 3 der er sat til, jeg kan blande dem som jeg har lyst til eks. VGA-DVI, VGA-HDMI og DVI-HDMI, men IKKE VGA-DVI-HDMI.
Både grafikkort og Windows 7 ser alle mine 3 skærme.

Så jeg håber der er en, der kan hjælpe mig med at løse mit problem.

Venlig hilsen
Kim
Avatar billede Litch Nybegynder
28. marts 2012 - 22:14 #1
Hej.

Har lavet lidt research på dit grafikkort og som det ser ud kan det maks. trække 2 skærme, men det kan også ses på kassen som grafikkortet ligger i, for der skulle gerne være et logo med 3 skærme på for at det kan trække alle de 3 skærme du skal have sat til.
Avatar billede drgonzo Praktikant
29. marts 2012 - 16:04 #2
Radeon HD6450 understøtter ikke eyefinity, så derfor kan det kun køre 2 skærme.
Avatar billede ktrs Novice
29. marts 2012 - 21:30 #3
Øv øv takker begge for jeres svar.
Er det sådan at der kan anbefales et skærmkort som ikke er for dyrt, jeg skal ikke bruge det til spil og alt muligt hårdt grafik, men kun lidt office og en del andre programmer på samme tid...

MVH
Kim
Avatar billede ktrs Novice
29. marts 2012 - 21:34 #4
Jeg glemte lige at sige at det selvfølgelig gerne skulle kunne køre mere end 2 skærme på samme tid, 3 skærme og der over..