Avatar billede jepzen Nybegynder
24. marts 2012 - 15:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Konvertere Windows media lydfiler til iphone

Hvordan konverterer jeg Windows media lydfiler(musik) til filer der kan overføres til en iphone?
Avatar billede zoso Novice
24. marts 2012 - 15:53 #1
Du skal bruge et konverteringsprogram - det kan konvertere dineWMA-filer til et iPhone understøttende format, f.eks. Apple Lossless.
Til denne opgave kan f.eks. bruge programmet dBpoweramp.
http://download.cnet.com/dBpoweramp-Music-Converter/3000-2140_4-10042534.html
Avatar billede jepzen Nybegynder
24. marts 2012 - 16:12 #2
Tak:) Men er det så et trialprogram? Jeg har nemlig prøvet 3 forskellige programmer nu, og de er alle trial med begrænsninger.
Avatar billede jepzen Nybegynder
24. marts 2012 - 16:22 #3
Hmm. Jeg har nu prøvet at downloade det, men det ser godt nok meget forvirrende ud. Hvordan bruger man det:)
Avatar billede zoso Novice
24. marts 2012 - 16:27 #4
#2 Trial-versionen er med fuld udnyttelse. Efter trial-versionens udløb har du stadig begrænsede brug af dBpoweramp.
Avatar billede zoso Novice
24. marts 2012 - 16:38 #5
#3 Det er ligetil.
Åbner dBpoweramp > Finder og vælger i venstre kolonne det musik du vil konvertere > Klik på Convert > Vælger det ønskede out format og destination > Klik Convert.
Avatar billede pstidsen Novice
24. marts 2012 - 17:10 #6
Konverterer iTunes ikke selv sangene?:-o
Avatar billede jepzen Nybegynder
25. marts 2012 - 16:52 #7
Mange tak for hjælpen, men jeg fandt ud af at itunes kunne klare jobbet:)
Avatar billede pstidsen Novice
25. marts 2012 - 21:49 #8
Er problemet løst? Så skal du huske at lukke.

Hvis det var mig der kom med løsningen lægger jeg hermed samtidigt et Svar. Hvis ikke, så se bort fra dette Svar.
Avatar billede zoso Novice
25. marts 2012 - 22:29 #9
#6 Det var måske en nemmere løsning i dette tilfælde - godt set.
Her er blot lidt tillæg omkring det.
http://support.apple.com/kb/HT1550?viewlocale=da_DK
Avatar billede jepzen Nybegynder
29. marts 2012 - 13:48 #10
Hmm. Ja jeg fandt jo selv løsningen, men du kom da med et godt forslag, og det får du point for:)