Avatar billede cboelt Nybegynder
26. marts 2012 - 21:36 Der er 2 kommentarer

Tegne program til installationer

Står og mangler et godt men også et ikke alt for dyrt tegneprogram til at laver El og alarm installations tegninger.
Behovet er oftest at kunne indsætte nogle symboler ind på en kopi af en PDF eller en plan tegning som tegnes i programmet. Så skal symbolerne kunne sættes ind og drejes.
Det er vigtigt at tegningen kan laves i lag.
Jeg har kikke på paint.net men der mangler bare lige det med symboler og at man ikke kan flytte noget efter det er tegnet....
Nogen gode forslag.
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. marts 2012 - 00:54 #1
Her er et du kan prøve. Der er sikkert tale om nogle begrænsninger i den frie version kontra den betalte version:

http://www.smartdraw.com/specials/electrical.asp
/ptj_11
Avatar billede chazeftw Nybegynder
23. juli 2012 - 15:51 #2
Der er mange muligheder.
Måske Microsoft Visio?

Kan være du kan finde noget herinde:
www.tegneprogrammer.dk