Avatar billede Toxen Nybegynder
27. marts 2012 - 16:33 Der er 2 kommentarer

Vi søger samarbejdspartner til gamehosting virksomhed.

Hej

Vi søger en tredje person, til vores lille gamehosting virksomhed. Vi har hjemmeside osv. klar.
Du skal have styr på det tekniske, og gerne vide lidt om serveropsætning.
Kunne du være interesseret, eller vil du bare gerne have lidt flere oplysninger, kan du kontakte mig i en PB her på siden:)
Avatar billede nikolaj123458 Nybegynder
22. april 2012 - 20:13 #1
Det lyder spændende :-D! Hvad hedder siden? Søger i stadig en tredje person? Hvor gamle er i? Hvis i stadig gør, så skriv eventuelt til mig på min email: nikolaj.milling@hotmail.com
Avatar billede jon674dk Nybegynder
22. december 2013 - 12:03 #2
kontakt mig, jeg vil gerne sætte det hele op for jer

på skype: jonas.nielsen98
på email: jon674dk@gmail.com