Avatar billede Juan08 Nybegynder
29. marts 2012 - 21:37 Der er 1 kommentar

Min GL Bærbar er for varm og spørgsmål er hvor meget indmad kan jeg rippe=køl

Hej

Min gl Bærbar fra shg har siden indkøb blevet for varm med blå skærm til følge og genstart .....

Nu er der gået mange år hvor jeg ikke har brugt den.

Spørgsmål er følgende:
Hvad kan jeg rippe af indmaden for at få bedre køl af cpu?

Jeg bruger ikke bluetooth mm det eneste jeg gerne vil have bærbar til  at at gå på nettet.......VIA Modem/bredbånd/kabel

Jeg har prøvet med speedfan (program) men den måler kun HD og jeg kan ej justere fan på cpu.
Cpu vil jeg give ny kølpasta......Da det er gammelt.
Jeg kan få den til at køre med støvsuger i fan-åbning men støvsuger(Nilfisk)) larmer altså for meget.......

På forhånd Tusind Tak
JAN :-)
Avatar billede Juan08 Nybegynder
30. marts 2012 - 16:57 #1
Hej IGEN

Den har aldrig haft Kølepasta............Nu er den renset og med Kølepasta.......Og køre stabil........Hvorfor F.....
Havde den til rep hos forhandler (Ugen efter indkøb, da den hele tiden gav blå tot skærm) MEN de kunne ikke finde fejl på den skiftede dog Hukommelse......Uden det hjalp

MVH JAN