Avatar billede poulvp Praktikant
01. april 2012 - 12:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nedtælling til hjemmeside-- gerne i form af timeglas eller andet sjovt

Hej
Jeg skal bruge en nedtælling til hjemmeside, evt. som et timeglas eller lign. synes bare at en "almindelig" nedtælling virker lidt kedelig. Er der en der ved hvor jeg kan lave det eller har en kode jeg kan bruge? enten som html eller php.
Avatar billede olebole Juniormester
01. april 2012 - 12:47 #1
<ole>

Mon papnæser og anden udklædning kan gøre en nedtælling interessant. Er problemet ikke, at langt de fleste nedtællinger tæller ned til et eller andet komplet ligegyldigt og derfor er dødkedelige?

Anyway, så kan PHP ikke rigtig gøre så meget for dig. Du skal nok over i noget JavaScript. Prøv en søgning på Google ... f.eks. på 'graphic+countdown+hourglass' og inkluder evt. 'JavaScript'

/mvh
</bole>
Avatar billede poulvp Praktikant
01. april 2012 - 16:11 #2
Det her er nu nedtælling til en restaurant hjemmeside, som vil tælle ned til de første nye Samsø kartofler
Avatar billede olebole Juniormester
01. april 2012 - 16:24 #3
Man kunne jo tælle kulstykker eller oliedunke - symboliserende, hvad der medgår til at presse 'naturen' til alt for tidlige kartofler?  =)
Avatar billede poulvp Praktikant
01. april 2012 - 16:40 #4
Måske skulle du finde dig en politisk blog at udgyde dine meninger på
Avatar billede poulvp Praktikant
01. april 2012 - 16:41 #5
hyg dig
Avatar billede olebole Juniormester
01. april 2012 - 17:41 #6
Hvorfor en politisk blog? Det er da helt legitimt at have holdninger, uanset hvor man færdes. Det modsatte er derimod dybt problematisk  *o)