Avatar billede request Nybegynder
02. april 2012 - 18:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ikon dukker op på proceslinjen selv om 'Vis kun meddelelser' er valgt

Selv om jeg under 'Vælg hvilke ikoner og meddelelser der skal vises på proceslinjen' har sat min Outlook til ‘Vis kun meddelelser' dukker ikonet alligevel op ved uret når jeg åbner programmet. Det forsvinder godt nok efter lidt tid. Men det er ikke godt nok. Det skulle jo ikke vise sig overhovedet (da jeg ikke har valgt ‘Vis ikon og meddelelser').
Avatar billede request Nybegynder
02. april 2012 - 19:02 #1
Der er ingen mulighed for at fravælge det under Indstillinger i outlok 2003.
Hvis det ikke igen kan komme til at fungere som det ellers er lavet til at skulle, er det måske muligt at fjerne det permanent via reg.databasen? Meddelelsen om ny besked og konvolutten der dukker op, må ikke forsvinde. Dem vil jeg beholde.
Avatar billede request Nybegynder
02. april 2012 - 19:04 #2
Der er ingen mulighed for at fravælge den under Indstillinger i outlok 2003.

Hvis det ikke igen kan komme til at fungere som det ellers er lavet til at skulle , er det måske muligt at fjerne den permanent via reg.databasen?
Meddelelsen om ny besked (der vises i nogle sekunder) og konvolutten der dukker op, må ikke forsvinde. Dem vil jeg beholde.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. april 2012 - 19:34 #3
det, du vil have er bare en af de ting, som thunderbird kan.
http://www.mozilla.org/da/thunderbird/
og så er det gratis...
Avatar billede request Nybegynder
02. april 2012 - 19:58 #4
Jeg har fået det til at virker. Aner ikke hvordan.
Avatar billede request Nybegynder
02. april 2012 - 19:58 #5
.
Avatar billede request Nybegynder
02. april 2012 - 22:18 #6
... så det kan jeg desværre ikke skrive. Sorry.