Avatar billede rans Nybegynder
04. april 2012 - 20:03 Der er 2 kommentarer

IMAP på iPhone svigter over tid

Jeg har en mailkonto hos one.com, som fungerer fint når den oprettes i mailapp på min iPhone4. Efter en uges tid får jeg dog følgende fejlmeddelelse når mailapp forsøger at forbinde til serveren. "Kan ikke hente post - Postserveren "imap.nsborg.dk" svarer ikke. Kontroller at du har skrevet de rigtige kontooplysninger i E-post-indstillingerne."

Dette giver dog ikke meget mening da der ikke er ændret på indstillingerne fra denne ene dag til den anden, og i øvrigt er det stadig muligt at sende post fra mailapp.

Hvis jeg helt sletter kontoen fra telefonen og tilføjer den igen med de samme indstillinger fungerer den igen... i en uges tid.

Jeg har prøvet at lege lidt med SSL og port-nummer uden held. Desuden er telefonen opdateret med seneste software version.

Teach me!
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2012 - 23:41 #1
har de ikke en mail app ???



har du ful denne her http://www.one.com/da/support/guide/mail/opsaetning-af-iphone-mail>?
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2012 - 23:41 #2
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester