Avatar billede rans Nybegynder
04. april 2012 - 20:03 Der er 2 kommentarer

IMAP på iPhone svigter over tid

Jeg har en mailkonto hos one.com, som fungerer fint når den oprettes i mailapp på min iPhone4. Efter en uges tid får jeg dog følgende fejlmeddelelse når mailapp forsøger at forbinde til serveren. "Kan ikke hente post - Postserveren "imap.nsborg.dk" svarer ikke. Kontroller at du har skrevet de rigtige kontooplysninger i E-post-indstillingerne."

Dette giver dog ikke meget mening da der ikke er ændret på indstillingerne fra denne ene dag til den anden, og i øvrigt er det stadig muligt at sende post fra mailapp.

Hvis jeg helt sletter kontoen fra telefonen og tilføjer den igen med de samme indstillinger fungerer den igen... i en uges tid.

Jeg har prøvet at lege lidt med SSL og port-nummer uden held. Desuden er telefonen opdateret med seneste software version.

Teach me!
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2012 - 23:41 #1
har de ikke en mail app ???

har du ful denne her http://www.one.com/da/support/guide/mail/opsaetning-af-iphone-mail>?
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2012 - 23:41 #2