Avatar billede computerhelp Nybegynder
05. april 2012 - 15:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hs_err_pid fejl i Minecraft

Hej eksperter. Jwg er ved at gå til over at hver gang jeg åbner mit MInecraft kommer der bare et tekstdomument (hs_err_pid) Det er skide irriterende og jeg håber virkeliger at der er nogle, som kan hjælpe mig?

Tak på forhånd
Avatar billede computerhelp Nybegynder
05. april 2012 - 15:02 #1
dog kan jeg godt spille det inde på Minecraft.net?
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2012 - 23:56 #2
hvilket Styresystem
Avatar billede foodear Praktikant
06. april 2012 - 09:36 #3
Fejlen vedrører Java, tjek dine installationer og fjern alle forekomster af Java.

hent den nyeste herfra:

http://java.com/en/download/index.jsp
Avatar billede groenaert Novice
06. april 2012 - 10:30 #4
Prøv at læse denne tråd:
http://www.minecraftforum.net/topic/171044-hs-err-pid-error-fix/

Venlig hilsen

Grønært
Avatar billede computerhelp Nybegynder
11. april 2012 - 23:36 #5
foodear, jeg prøvede det virkede ikke. Jeg kan ikke engang åbne java. jeg har windows 7. ;)
Avatar billede foodear Praktikant
12. april 2012 - 09:07 #6
Du skal ikke åbne Java ..

Den sidste nye Java hedder 6.31 både til 32bit og til 64bit maskiner, kik i Kontrolpanel>Programmer og funktioner og sikr dig at der kun er ovenstående versioner installeret.

har du ikke version 6.31 på din maskine så hent den her

http://java.com/en/download/index.jsp

/Foodear
Avatar billede computerhelp Nybegynder
15. april 2012 - 14:32 #7
tusind tak foodear, men det hjalp ikke, tror bare jeg lukker den!!!
Avatar billede foodear Praktikant
15. april 2012 - 17:08 #8
Ok :-)