Avatar billede merryann Nybegynder
08. april 2012 - 23:22 Der er 2 kommentarer

Min pc vil ikke installere outlook 2007???

Vi har fået en ny bærbar hvor der var en prøveversion af outlook  2010 som er udløbet. Vi har en office pakke 2007 med outlook i og ville så installerer den på den nye bærbar, men den vil ikke installere den.

Hvad skal man så gøre for det skulle da være muligt?

MVH
Merryann
Avatar billede strych9 Praktikant
08. april 2012 - 23:26 #1
Afinstaller den gamle Office 2010 og alt hvad der står "Office" på ved at gå til "Programmer og funktioner" og udvælge dem på listen.
Avatar billede kgkg Nybegynder
09. april 2012 - 01:37 #2
Du kan finde forskellige metoder til at fjerne Outlook 2010 / Office 2010  på her:

http://support.microsoft.com/kb/290301

Benyt først metode 1, som strych9 foreslår. Og hvis det ikke virker så brug metode 2.