Avatar billede request Nybegynder
11. april 2012 - 17:29 Der er 8 kommentarer

$RECYCLE.BIN

Der blive ved med indimellem at dukke mapper op rundt omkring med navnet $RECYCLE.BIN ? Er ret irriterende.
Avatar billede request Nybegynder
11. april 2012 - 19:31 #1
Så må jeg "løse" det ved at skjule dem.
Avatar billede pstidsen Novice
11. april 2012 - 20:01 #2
Du kan ikke forvente at få svar efter 2 timer... Kunne også være at det hjalp hvis du vendte tilbage til nogle af dine spørgsmål: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/request
Avatar billede tiger_dk Mester
11. april 2012 - 20:19 #3
prøv at se her: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_vista-windows_programs/recyclebin-folder/ca654dd7-2190-429e-91fd-11502218c95e

der er noget omkring det !

men jeg vil nok give pstidsen ret i, at du også have nogen af de andre spørgsmål du har lukket !
Avatar billede tiger_dk Mester
13. april 2012 - 10:48 #4
har du fået set lidt løsningsforslaget jeg kom med ?
Avatar billede request Nybegynder
15. april 2012 - 00:17 #5
Har læst siden du linker til.

Mine mapper er tomme. Og ikke skjulte. Jeg kan se dem selv om Vis skjulte filer og mapper ikke er aktiveret.
Avatar billede request Nybegynder
15. april 2012 - 00:20 #6
Håber ikke jeg behøver læse hele tråden? Orker det næsten ikke. Er elendig til sprog.
Avatar billede request Nybegynder
19. april 2012 - 14:10 #7
Jeg kan ikke finde ud af dette ved hjælp af det link. Er der nogen der vil hjælpe mig videre?
$RECYCLE.BIN bliver evd at dukke op i min Dokumenter mappe. Selv om jeg sætter den til 'Skjult' kommer den inden længe tilbage igen.
Avatar billede request Nybegynder
19. april 2012 - 14:21 #8
Jeg har fem spørgsmål åbne. Jeg lukker dem når de er klar til det. Før kan jeg jo ikke gøre det.
Jeg er træt at al den banken folk oven i hovedet hver gang der ikke er ryddet helt og aldeles op. Kan se andre får samme besked, nogen berettiget men mange også uberettiget. I er efter folk, når der ikke er grund til det.

Vil i hjælpe, er jeg taknemlig. Hvis ikke, så lad være.