Avatar billede Taner Nybegynder
13. april 2012 - 21:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny SSD - hvilken?

Hej!

Jeg sidder og kigger på SSD'er, men synes det er lidt af en jungle.

Jeg har et Asrock P55 Deluxe 3 bundkort. Se http://www.asrock.com/mb/overview.asp?model=p55%20deluxe3

Jeg vil gerne have min. 100 gb og gerne under 1500 kr.

Har I nogen bud? :)
Avatar billede Mallen32 Nybegynder
13. april 2012 - 21:18 #1
Hvad med en vertex 4 helt ny og skulle være hurtigere end forgængeren?

http://www.proshop.dk/Harddisk/OCZ-Vertex-4-SSD-128-GB-2329420.html
Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
13. april 2012 - 21:20 #2
Har selv den her super super lækker ssd :)

120gb prisen ligger på 1020kr hos fcomputer

http://www.fcomputer.dk/hardware/harddisk/ssd/ocz/agility-3-series-ssd-2.5-sata-600-120gb.html
Avatar billede Taner Nybegynder
13. april 2012 - 21:30 #3
Edit:

Vil nok egentlig gerne holde budgettet omkring 1000 kr., det var lidt uigennemtænkt.

Tak for jeres svar.

OCZ Agility ser lækker ud, men synes dog at have fået lidt blanded anmeldelser på nettet.. Det meste går på, at den skulle være lidt ustabil. Har mit bundkort noget at sige ift. hvor godt de spiller sammen?
Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
13. april 2012 - 21:35 #4
Dit bundkort burde ikke have nogle betydning for din ssd :)

hvordan ustabil skulle den være? jeg har ikke oplevet noget negativt endnu :) Skal lige siges jeg har spil på min og trækker dem self også derfra. de fleste ville jo bare have windows på den. men jeg har ikke oplevet noget negativt selv om jeg bruger den som en helt normal harddisk
Avatar billede Taner Nybegynder
13. april 2012 - 21:45 #5
Cool. :) Tror jeg ender med at købe den SSD.

Der er nogle personer der oplever blue screens og lignende, men overordnet har jeg også fundet mange gode anmeldelser, og når nu du anbefaler den må der jo være noget om det.
Avatar billede Bendtsen-93 Nybegynder
13. april 2012 - 21:51 #6
det eneste jeg har oplevet indtilvider er min driver til mit grafikkort der holder op med at funger men det har jo ikke noget med ssd'en at gøre :)

men går ud fra det var svare så :)