Avatar billede Business-man Nybegynder
14. april 2012 - 17:08 Der er 4 kommentarer

Programmør søges!

Hej Eksperter!

Jeg søger en professionel programmør, til et projekt jeg har planlagt i detaljer. Der er krav til programmøren, som kan læses nedenfor.
Der er tale om frivilligt arbejde, i begyndelsen, hvorefter indtægter osv, vil blive overført til din konto.

Firmaet bliver registreret hos CVR, og alle ansatte, skal være opmærksomme på, de skal opgive deres CPR nummer, for at blive ansat.
- Skat skal betales.

Programmøren skal kunne;
HTML, CSS, PHP og lign. programmeringssprog.
Erfaringer med betalings systemer, minimumskarv er Paypal, men også gerne mere professionelle, som evt. ikke er gratis. (Dette betaler jeg selvfølgelig)
Arbejde sammen med andre kollegaer, og være positiv.
Grammatik på høj plan.
Optimering til sikkerhed.

Ellers må Du yderligere gerne have erfaringer med søgemaskiner, bl.a. Google SEO.

Derefter søger jeg også en grafiker, som er villig til at deltage i projektet.
(Vedlæg evt. noget du tidligere har lavet).

Hvis i er interesseret, kontakter i mig via. post, med jeres Skype, eller lign. hvor vi lige vil snakke kort, og efterfølgende jeres mobil nummer, som jeg vil kontakte jer på, for at fortælle omkring projektet.

- Jeg fortæller intet i skrift, omkring projektet, for at sikre mig der ikke vil blive noget kopiring. Projektet bliver professionelt, og jeg ønsker kun seriøse henvendelser, som er friske på at opstarte, og afsætte meget tid til det.
Avatar billede The_Buzz Novice
14. april 2012 - 17:20 #1
Prøver lige at forstå...

Du vil have f.eks. mig ansat - gratis uden aflønning - men vil ikke ansætte mig uden at jeg giver dig mit CPR nummer? Al indtjening fra det kommende site vil blive overført til min konto.

Jeg skal kunne PHP (og alt det andet du siger [CHECK]), SEO [CHECK],

Dog vil du ikke fortælle mig noget om hvad det er jeg skal lave...

Er det her en forsinket aprilsnar?
Avatar billede Business-man Nybegynder
14. april 2012 - 17:23 #2
Jeg vil fortælle dig hvad der skal laves, men som fortalt, vil jeg gerne gøre det over telefonen, så du netop ikke, bare siger nej, og begynder kodningen selv, dagen efter, eller fortæller det videre.

CPR, er når siden begynder at indtjene, skal det indregistreret, og selvfølgelig efterfølgende, vil du få din andel i indtjeningerne.
Avatar billede The_Buzz Novice
14. april 2012 - 17:26 #3
Jeg er ikke interesseret.

Men jeg kan anbefale dig at bruge en hemmelighedsholdelses aftale som den jeg har på http://www.modified.dk/freelance_kontakt.pro - den kan du bare hente og kopiere - så kan du altid fortælle folk alt, og hvis de stjæler din idé, kan du tage deres kode og udvikling som de selv har sponsoreret i retten.
Avatar billede blankigen Nybegynder
15. april 2012 - 10:48 #4
Du bør nok kigge på nogle andre job-opslag og søge inspiration. Og du bør nok arbejde mere med dit firma og søge lidt mere hjælp til de administrative tinge (læses: over lade det til andre) - opslaget er meget amatøragtigt, afskrækkende og hustler-agtigt, og intelligente folk vil nok ikke tage det seriøst (jeg gør ikke, og jeg kan se, at jeg ikke er den eneste  ;-)).

Jeg har alle de kvalifikationer som du søger - men et samarbejde vil være baseret på, at du forudbetaler 50 timer ad gangen og får arbejdet gjort efterfølgende. Og dog er jeg stadig ikke interesseret...