Avatar billede hitchcock Praktikant
14. april 2012 - 17:46 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Musik på iPhone kan ikke ses i iTunes..

Hej eksperter!

Håber folk kan hjælpe med et Apple spørgsmål :)

Min kæreste har en iPhone 4, og på den ligger der 135 musiknumre, som hun tidligere har overført via iTunes. Nu vil hun gerne have dem væk igen, og noget nyt musik på. Problemet er bare at filerne ikke fremgår af iTunes når vi kobler telefonen til computeren.  Den siger der ikke er nogen sange på telefonen, og vi kan sagtens få lov til at overføre nye. Dem kan vi så godt se når vi igen kobler telefonen til iTunes, og kan også sagtens fjerne dem igen. Det er bare som om at iTunes ikke vil kendes ved de 135 sange der ligger der i forvejen..

Er der nogen der har ide til løsning? Vi har nu prøvet at gendanne telefonen, ændre på stort set alle indstillinger ifm. musik i iTunes - og der er stadig intet der virker.

Det skal lige siges, at på telefonens status-bar nederst i iTunes, fremgår det at der ligger 700 mb musik... Så den ved godt det ligger der, den vil bare ikke ikke vise det.

Mvh Jacob
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2012 - 20:24 #1
kik i SD :-)
Avatar billede hitchcock Praktikant
14. april 2012 - 20:36 #2
Så kommer spørgsmålet fra amatøren: hvad mener du med SD? :)
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2012 - 21:07 #3
så så !

iPhone har et SD kort

hvad er et SD kort?

http://www.kreativshop.dk/images/sdhc_8gb.jpg
Avatar billede chalde Seniormester
14. april 2012 - 23:53 #4
#3 siden hvornår har iphones haft SD-kort?
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2012 - 00:30 #5
Pil SD-kort UD ! og set det i igen :)
Avatar billede chalde Seniormester
15. april 2012 - 00:41 #6
#5 Vi prøver igen så: Iphones har ikke Sd-kort.
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2012 - 00:58 #7
memory card ??
Avatar billede chalde Seniormester
15. april 2012 - 01:04 #8
#7 Nej. Iphones har en fast hukommelse der ikke kan fjernes.
Avatar billede hitchcock Praktikant
15. april 2012 - 09:58 #9
Nope, ingen SD kort eller memory card, kun intern hukommelse...

Ingen andre der har haft det samme problem?
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2012 - 10:33 #10
Hvilken

Format er din musik ????
Avatar billede hitchcock Praktikant
15. april 2012 - 10:39 #11
Mp3 det hele..
Avatar billede chalde Seniormester
15. april 2012 - 11:34 #12
Hvis du kører IOS 5 eller højere, skulle det være muligt at slette dem direkte på telefonen jvf. http://osxdaily.com/2011/11/09/delete-songs-directly-on-iphone-ipad-or-ipod-touch/

ellers prøv dette og slet dem manuelt: http://www.macroplant.com/iexplorer/
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2012 - 13:37 #13
lav din musik om til AAC :-)

Download AAC Converter
her http://www.aac-converter.com/aacsetup.exe  File size: 2.15MB

•Convert AAC to MP3
•Convert M4A to MP3
•Convert MP4 to MP3
•Convert Video to MP3
•Convert AVI Video to MP3
•Convert MPEG Video to MP3, including MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4
•Convert DVD Video (*.VOB) to MP3
•Convert Real Media files to MP3, including RAM, RM, RMVB, RA
•Convert Windows Media Video to MP3, including ASF, ASX, WMV, WM, WMP, WMD, etc.
Avatar billede chalde Seniormester
15. april 2012 - 13:51 #14
#13 Rasmus, som du har fået forklaret så mange gange før, så er det vigtigt at du læser spørgsmålet igennem og ikke bare svarer ud i det blå.
Avatar billede hitchcock Praktikant
15. april 2012 - 23:44 #15
Chalde, tusind tak for hjælpen! Det var lige hvad der sku til :)

Smider du et svar?
Avatar billede chalde Seniormester
16. april 2012 - 06:33 #16
#15 Bare behold point :)
Avatar billede hitchcock Praktikant
16. april 2012 - 07:47 #17
Mange tak :)