Avatar billede pm1 Juniormester
20. april 2012 - 13:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

grafisk program til visning af statitik

Hejsa.

Jeg skal bruge et program som kan lave grafisk analyse af indsamling af data. Det skal være mere avanceret end bare excel osv. Jeg kan simpelthen ikke finde et program, hvor jeg kan taste mine data ind, og så få en grafisk visning af mine data. Det skulle gerne være hen af det her:

http://www.smashingmagazine.com/2007/08/02/data-visualization-modern-approaches/

Det vil sige nogle lidt "alternative" måder at vise data på.

Har i en ide til software eller et tool jeg kan bruge til det?

Mvh Mads
Avatar billede supertekst Ekspert
20. april 2012 - 13:23 #1
Nu er der jo vist en del forskellige - så hvad stiler du mod?
Avatar billede pm1 Juniormester
20. april 2012 - 13:26 #2
Hej.

Tak for det hurtige svar. Det skal evt være noget, under nr.2 på linket, men også noget ala nr. 3 "Time Magazine".
Avatar billede pm1 Juniormester
06. april 2014 - 09:07 #3
Jeg lukker her