Avatar billede Deeds Juniormester
21. april 2012 - 13:05 Der er 3 kommentarer

Kan ikke overfører billeder pga. I/O-enhedsfejl

Hej, jeg har et gammelt digital kamera: Casio Exilim, som nu volder problemer. Jeg har ikke brugt det i lang tid, men har nu fået taget nogle billeder/videoer, som jeg gerne ville have overført til min computer, men jeg møder denne fejlmeddelelse da jeg forsøger:

E:/DCIM er ikke tilgængelig

Anmodningen kunne ikke udføres, da der opstod en I/O-enhedsfejl.

Jeg kan godt komme ind i den overordnede mappe, men meddelelsen popper op uanset, hvilken undermappe jeg forsøger at få adgang til.

Sidst jeg overførte noget vil jeg skyde på jeg har haft Vista installeret og jeg har ikke tidligere fået denne besked. Nu har jeg Windows 7, hvis det skulle have noget betydning. Jeg har også forsøgt at overfører på min anden computer, også Windows 7, med samme negative resultat.
Der står ellers at enheden bliver korrekt installeret når jeg plugger USB-stikket til.

Håber på hjælp :)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. april 2012 - 17:39 #1
Hvad hedder den mere end Casio Exilim?
Den må have et nummer?
Hvis du er heldig kan du måske bruge en Vista driver til at få det til at virke.
Har du en cd til kamera med driver, eller kender hjemmesiden hvor den kan downloades?
Avatar billede Deeds Juniormester
21. april 2012 - 19:12 #2
Casio Exilim ex-z60 --> http://asset2.cbsistatic.com/cnwk.1d/sc/31750531-2-440-overview-1.gif

Nej, mener ikke der var nogen CD/software med da jeg købte den i sin tid, men kan godt tage fejl - kan godt tage et kig efter det, hvis det er nødvendigt. Kender ikke hjemmesiden.