Avatar billede Kengun Praktikant
22. april 2012 - 12:24 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Spam meldinger i indboks

Jeg får fra tid til anden meldinger lig den her. Er der nogen måde jeg kan "anmelde" slike brugere? Efter hva jeg kan se er eneste hensigt med slige brugere at sende spam til indboks da dem ikke har opprettet nogle spørgsmål, etc. og man kan da ikke "anmelde" dem direkte fra tråderne.

suslov
Skrevet: 23. januar 2012 kl. 11.29
(susankollie@hotmail.com)

Hej kære,
Mit navn er glip af Susan.
Mine fritidsinteresser er læsning, musik, se film og spille basketball.
Jeg var imponeret, da jeg så din profil i dag kl (www.eksperten.dk) og jeg blev interesseret i at mødes med dig, vil gerne diskutere vigtige spørgsmål med dig, og samt etablere et langvarigt forhold med dig.
bedes du venligst kontakte mig med min e-mail-adresse: (susankollie@hotmail.com)
(Husk afstanden eller farve betyder ikke noget, men elsker spørgsmål en masse i livet)
Med kærlighed.
  susan
(susankollie@hotmail.com)

Hello My Dear,
My name is miss susan.
My hobbies are reading, music, watching of movies and playing of basketball.
I was impressed when i saw your profile today at (www.eksperten.dk) and i became interested to meet with you will like to discuss important matter with you and as well as establish a long lasting relationship with you.
please kindly contact me with my e-mail address:(susankollie@hotmail.com)
(Remember the distance or color does not matter but love matters a lot in life)
With love.
susan
(susankollie@hotmail.com)
Avatar billede Kengun Praktikant
22. april 2012 - 12:27 #1
Her er en til :) Både suslov og jeniefrbuba brugerne er fremdeles aktive. Mener dem burde slættes.

jeniefrbuba
Skrevet: 5. december 2011 kl. 04.07
Hej mit navn er Jenifer Buba og jeg søger for ægte venskab og partner, så jeg kontakte dig, så hvis du ikke har noget imod jeg vil bede dig om at besvare mine e-mails tilbage, så jeg kan sende dig mit billede og fortælle dig mere om mig selv, her er min email addrass,
( Jeniferbuba87@yahoo.com )
Jenifer.

_______________________________________________________
Hello my name is Jenifer Buba and i seek for true friendship and partner so i contact you,please if you don't mind i will like you to reply my mail back so i can send you my picture and tell you more about my self, here is my email addrass,
( jeniferbuba87@yahoo.com )
Jenifer.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2012 - 22:14 #2
Det bedste du kan gøre er at ignorere dem. Opret evt. nogle alternative e-mail adresser som du bruger til at registrere dig på diverse hjemmesider, så du undgår der er for mange der kender din private e-mail adresse.
Avatar billede Kengun Praktikant
24. april 2012 - 10:26 #3
men de her beskeder kommer til min indboks (post) her på Eksperten og ikke til min vanlige email.
Avatar billede Kengun Praktikant
05. august 2012 - 12:10 #4
lukker