Avatar billede stigma Nybegynder
24. april 2012 - 14:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PayPal callback

Hej!

Jeg syntes jeg er ved at have kørt google tør, så nu vil jeg lige give et forsøg herinde. Er igang med at lave en side, hvori der skal indgå noget betaling via PayPal.

Jeg savner lidt måde at som ePay udfører deres betalinger på, som kan ses herefter.

<input type="hidden" name="currency" value="DKK" />
<input type="hidden" name="callbackurl" value="http://example.com/callback.php" />
<input type="hidden" name="accepturl" value="http://example.com/accept" />
osv. osv. osv.

Er der nogen herinde der har ved om PayPal også understøtter dette? Jeg syntes ikke helt, at kunne se mig ud af de dokumentationer, som er vist på PayPals udvikler forum.

På forhånd tak,
Jeppe
Avatar billede Rakkey Nybegynder
24. april 2012 - 20:04 #1
Du skal bruge Paypal IPN istedet, det som du har gang i ville ikke virke + det ville være usikkert ad **** til.
Avatar billede stigma Nybegynder
24. april 2012 - 21:33 #2
Okay super, mange tak for det! :)