Avatar billede runnernorth Nybegynder
27. april 2012 - 13:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

install af drivere og utilities fra USB

Hej, jeg har installeret win xp fra usb stick på min fujitsu amilo a1655g fra 2006, men mangler at få installeret drivere og utilities, jeg har dem på cd, og har prøvet at kopiere cd'en over på USB stick og overføre til laptop derfra, men jeg kan ikke komme til at installere det derfra, og "programmet" drivers and  utilities" starter ikke op ligesom det gør når jeg kører det fra cd på min stationære. Nogen der har en ide til hvordan jeg får installeret drivers and utilities på min laptop? Jeg har været på fujitsu support siden, men kan ikke få alle drivere til at installere derfra.....
Avatar billede sand321 Nybegynder
27. april 2012 - 13:26 #1
Hvad siger den når du prøver at åbne programmet "drivers og utilities" fra laptoppen?

Du kan alternativt gå i enhedshåndtering og få computeren til at søge efter de manglende drivere i den mappe hvor du har lagt cd'en over.
Avatar billede runnernorth Nybegynder
27. april 2012 - 15:24 #2
Hej, jeg kan ikke lige huske hvad den skriver når jeg forsøger  at åbne drivers and utilities, men ser lige efter det, vender tilbage iaften, da jeg ikke er ved min laptop nu.
Jeg har også forsøgt at søge efter drivere via enhedshåndtering, men nogle af de driver jeg har hentet vil den bare ikke installere......
Vender tilbage senere
Tak for sit svar
Avatar billede runnernorth Nybegynder
27. april 2012 - 17:54 #3
Nå, når jeg forsøger at åbne drivers and utilities fra mit skrivebord, så åbner den bare til alle mapperne.
Hvis så jeg åbner "start.exe" , så kommer den med en meddelelse, "QCHAIN  is missing"
Hmm, nogle gode forslag til hvordan jeg kan køre drivers and utilities fra min laptop med defekt DVD drev??
Avatar billede Vandreren Novice
27. april 2012 - 20:53 #4
1. Opret en iso-fil ud fra den originale cd.

2. Kopier iso-filen til din laptop med defekt DVD drev, og mount filen som et virtuelt drev.

Brug f.eks. Alcohol 52%
http://www.free-downloads.net/downloads/Alcohol_52__Free_Edition/
Avatar billede runnernorth Nybegynder
27. april 2012 - 22:57 #5
Hey, tak for svar, det lyder godt, det vil jeg prøve imorgen, vender tilbage med svar, tak tak.
Er helt grøn herinde, Hvad gør jeg, hvor mange point skal du have?? -har ikke helt forstået det med pointene
Avatar billede runnernorth Nybegynder
28. april 2012 - 16:45 #6
Hey, tusind tak for jeres hjælp, jeg har fået installeret drivers and utilities på min laptop :-D , jeg brugte power ISO til at mounte et image af min installations cd, og kørte det derfra, og det hele kørte som det skulle, PERFEKT!
Så kom der liv i den gamle slæde alligevel.
Lad mig give nogle point..
Jan
Avatar billede Vandreren Novice
29. april 2012 - 21:29 #7
Velbekomme.

Her har jeg lagt et svar. Det kan du tildele points og afslutte spørgsmålet, hvis du mener mit indlæg har kunnet hjælpe dig.

Sådan accepteres svar og tildeles points:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1