Avatar billede dartlykke Novice
28. april 2012 - 12:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

analog til DAB

Hej alle eksperter...

Jeg står med en ældre forstærker, og kunne godt tænke mig at få noget ordenlig kvalitets radio ud af den, tænker derfor om man kan tilslutte sin forstærker en lille boks der så kan fyre den af med DAB eller om man er tvunget ud og købe ny forstærker for at få DAB

MVH Jesper Andersen
Avatar billede poko1 Ekspert
28. april 2012 - 13:47 #1
Har du en DAB Radio med linie udgang? sæt den til din forstærker.
det er jo under alle omstændigheder et analogt signal du hører.
Digital Analog Broadkasting.
Avatar billede dartlykke Novice
28. april 2012 - 14:14 #2
mange tak... vil du smide et svar så du kan få point
Avatar billede poko1 Ekspert
28. april 2012 - 14:31 #4
Hvem???
Avatar billede store-morten Ekspert
07. maj 2012 - 05:37 #6
Avatar billede store-morten Ekspert
14. maj 2012 - 16:04 #7
Bemærk link i #6 henviser nu til den nye reklame ;-)

Har selv købt modellen (Ennovia EN-DAB2001) fra Kvickly til 399,95 virker upåklageligt.

Husk, modtageforholdne for DAB, er ikke lige god overalt.