Avatar billede kalle99900 Nybegynder
30. april 2012 - 19:07 Der er 2 kommentarer

fejl på playstationnetwork

Jeg har et problem med mit netværk på min playstation den siger helle tiden når jeg prøver at logge ind:
en fejl er opstået. Du har logget ud af playstationnetwork.
(8001000A)

en eller anden hjælp

tak på forhånd
Avatar billede Blandy Praktikant
01. maj 2012 - 16:03 #1
Er det med kabel eller er det trådløst?

Det lader til at være en DNS fejl. har du ændret i din routers opsætnings siden den fejl kommer?

Du kan evt prøve at genetabler din playstations netværksopsætning, og sætte det op på ny. Netværks konfigurationen får den alligevel fra din router (forhåbentlig)
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
03. maj 2012 - 19:28 #2
Det virkede med at indstille på routeren. Tusinde tak for det kan jeg få et svar