Avatar billede orpheus Nybegynder
01. maj 2012 - 08:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Erfaring med implementering af e-conomics?

Vi har en php/mysql-shop der er programmeret fra bunden. Den har lagerstyring og regnskabs-del, men revisoren vil gerne have det over i e-conomics. Er der nogen der har erfaring med at implementere economics i en php-shop? Er det overhovedet noget man selv kan?
Avatar billede wordwrap Nybegynder
01. maj 2012 - 11:04 #1
Har ikke selv nogen erfaring med economics, men har da hørt om andre som har lavet lign.

De har et api som kan benyttes. I deres foum skulle du nok kunne finde lidt info: http://apiforum.e-conomic.com/api-f12/
Avatar billede orpheus Nybegynder
01. maj 2012 - 11:08 #2
Tak for svaret strange,

jeg tror gerne jeg vil betale mig fra det hvis der er nogle der har tid og mod
Avatar billede Sisseha Nybegynder
01. maj 2012 - 12:10 #3
Strange har givet dig et link, som kan få dig i gang med at kode til e-conomic. Hvis du hellere vil betale dig fra det, så har vi en håndfuld eksterne udviklere, som vi henviser til: http://www.e-conomic.dk/apps/app-partner/eksterne-udviklere

Jeg er ikke selv php/mysql-ekspert, men det burde sagtens kunne lade sig gøre at få det hele til at spille sammen.

Har du spørgsmål, må du endelig sige til. Men hvis det bliver meget teknisk, står jeg nok af :) Men der kan du bruge vores apiforum, som Strange også linkede til.

Held og lykke med det.

Sisse,
e-conomic
Avatar billede wordwrap Nybegynder
01. maj 2012 - 12:25 #4
Vil umiddelbart tro det vil være bedst at de personer som har lavet shoppen også laver integrationen til e-conomic.

api´et kan du finde lidt dokumentation på, hvis den del ikke er i orden i jeres shop, kan det tage meget lang til at sætte sig ind i hvordan det hele hænger sammen.

Bare en tanke, men det kan da sagtens være nogen af de eksterne udviklere har mod på opgaven :-)
Avatar billede orpheus Nybegynder
16. januar 2013 - 10:42 #5
-