Avatar billede BimmmmeR Juniormester
02. maj 2012 - 17:20 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Bedste batteri saver til Android?

Hvad er den bedste app til at spare på batteriet på en android 4.0 mobil (må gerne være en betalings version)?

Hvad kan man eller gøre for, at ens mobil ikke løber så hurtigt tør for batteri? Er der nogen som har erfaring med et mobilt ekstra batteri, som man kan sætte mobilen til, hvis man ikke lige har 220V i nærheden, og på den måde få strøm på mobilen?
Avatar billede Jokopol Nybegynder
02. maj 2012 - 17:26 #1
Prøv 'Advanced Task Killer'
Avatar billede BimmmmeR Juniormester
02. maj 2012 - 17:40 #2
Har prøvet det.... men det synes jeg ikke rigtigt om.

Vil også godt have en, som i % med ikon viser, hvor meget energi der er tilbage.

Kom med et nyt bud!!!
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2012 - 18:54 #3
prøv One Touch

Den har også en widget, der viser hvor meget der er brugt, og du kan med et klik deaktiverer alt, det du selv vælger. ( selvtilpasset sparetilstand)

Et godt lille stykke værktøj, mener jeg

Betalingsversionen er uden reklamer
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2012 - 20:36 #4
Advanced task killer er intet værd til Android 2.3 og nyere.
Det er ikke kørende apps der er problemet der, da ikke aktive apps kun optager hukommelse, ikke batteri.

Jeg gider ikke komme med forslag til hvad du skal prøve og så viser det sig at det har du prøvet.

Men tag et kig i indstillinger og strøm. her er en del muligheder allerede indbygget.

Men største sluger er 3G og skærm.
Skru ned for lysstyrken på skærmen og brug en app der slukker for 3G når skærmen/telefonen ikke er aktiv, så er du hjulpet rigtig godt på vej.
Avatar billede juleulven Nybegynder
02. maj 2012 - 21:05 #5
den BEDSTE powersaver til en android er: Slå det trådløse netværk fra og sæt skærmen til "powerdown" efter 5 sekunder...

jeg syntes ikke engang 3G bruger så meget strøm igen ... WiFi derimod er stygt ... ihvertfald på min desire
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2012 - 21:20 #6
Avatar billede BimmmmeR Juniormester
02. maj 2012 - 22:16 #7
Den der one touch....

Hvilken?

Kom med et link...
Avatar billede BimmmmeR Juniormester
03. maj 2012 - 00:13 #8
Ellers ikke andre som har et godt hint?

... Og hvilken "one touch"???
Avatar billede Wally1973 Praktikant
03. maj 2012 - 00:13 #9
Deaktiver alle animationer.

Deaktiver unødvendige opdateringer af data, f.eks. aktiekurser.
Sæt de andre opdateringer til et rimeligt interval, der giver mening, f.eks. hver 12. time for vejr data, hvis den overhovedet er nødvendig og måske hver 30. minut for facebook i stedet for hvert 5.

Find et sort baggrundsbillede i Google's Play Butik.
Det skal være dem uden animationer og andet pop.
På min LG har jeg et baggrundsbillede kaldet No Wallpaper fra Simplicity Apps.
På min HTC har jeg et baggrundsbillede kaldet BlackWallpaper fra Fraga.

Jeg benytter Smart Battery Monitor fra Andreas Auer til at vise min batteri tilstand, men jeg har den i en tidligere version uden reklamer. Jeg ved ikke lige om der er en købe version.
Avatar billede BimmmmeR Juniormester
03. maj 2012 - 11:40 #12
Ok.

Tråden lukkes.

Takker for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2012 - 12:07 #13
Hvordan endte din tråd egentlig ?
Avatar billede BimmmmeR Juniormester
03. maj 2012 - 13:08 #14
Lukket.  Bruger 2xbatteri saver..
:-)