Avatar billede SaraHL Nybegynder
04. maj 2012 - 13:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Javascript der viser pdf'er som ipaper.

Hej.
Håber virkelig der er en der kan hjælpe mig hurtigt.

Jeg har en hjemmeside, hvor jeg gerne vil linke til min pdf, synes dog det ser så uprofessionelt ud at man skal downloade den, eller den bare vises i en tom side. Jeg kunne godt tænke mig at man kunne bladre let igennem. evt. også zoom og se miniature af alle sider.

Er det noget der er muligt med en elevløn?

Har prøvet af kigge rundt på nettet. Men er ikke helt sikker på hvad det er jeg skal kigge efter. SÅ det er sgu lidt svært.

PFT. :)
Avatar billede keysersoze Guru
04. maj 2012 - 14:39 #1
simple klient-sprog som HTML og JavaScript kan ikke gøre det - men hvis du søger efter fx "flash pdf" eller "pdf page flip" kan du finde nogle forskellige muligheder. Den største er formentliger iPaper men det koster også så letteste er formentlig at kigge på en service som http://issuu.com/
Avatar billede SaraHL Nybegynder
06. maj 2012 - 13:17 #2
Tusinde tak.
Det hjalp virkelig på søgningen.
Tit er det bare at bruge de rigtig ord til at søge.

Perfekt.

Vil du angive et svar?
Avatar billede keysersoze Guru
06. maj 2012 - 13:56 #3
svar :)