Avatar billede superdrum Novice
12. maj 2012 - 12:17 Der er 1 løsning

MODx får ikke adgang til MySQL

Jeg har installeret PHP 5.4, Apache 2.2 og MySQL server 5.5 incl MySQL workbench 5.2 på windows 7 (x64).

Jeg har downloaded MODx og udpakket alle filer i servermappen så de kan tilgås via localhost. Når jeg tilgår localhost/MODx/setup/index.php går installationen af MODx igang og spørger efter detaljer omkring min database. I tilfælde af fejl i databaseforbindelsen giver MODx installer diverse fejlkoder og det fungerer helt fint, lige bortset fra, at når den får de korrekte oplysninger omkring min database incl. username og password, så sker der ikke noget... skærmbilledet bliver bare stående og MODx installer foretager sig ikke yderligere...

Er der noget der har et bud på hvad der kan være galt med forbindelsen til databasen???

Hilsen Kenneth
Avatar billede superdrum Novice
29. maj 2012 - 12:17 #1
Tjek.