Avatar billede moroax Nybegynder
13. maj 2012 - 15:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ASP Dating site/eller koder købes

Vi skal bruge et fuldt udviklet dating site - eller koder, som kan komme online senest 1-7-2012

Det er vigtigt at der nemt kan bygges om på siden da den IKKE skal fungere som dating i den forstand...

Betalingsmodul, og diverse reklame moduker, billedegalleri, video, chat, favotitter, match-profile samt auto-cencur er et must(det skal i hvertfald være nemt at bygge på)

- kom med et oplæg og en god reel pris....
Avatar billede juliemusen Nybegynder
13. maj 2012 - 15:52 #1
hej Moroax.

I forhold til det er et så stort projekt er det meget tyndt beskrevet. Det virker absolut ikke særlig seriøs. Endvidere har du også ca 14 spørgsmål åbne. Det kunne være du skulle starte med at lukke dem, og så skrive noget mere detaljeret omkring hvad det ønskede job indeholder.
Avatar billede softspot Forsker
13. maj 2012 - 16:12 #2
Prøv at tage et kig på http://www.aspnetdating.com/

Det er udbygget og overkommeligt rent prismæssigt.
Avatar billede moroax Nybegynder
13. maj 2012 - 20:35 #3
Hej Julie,

Lige siden Exp's spæde start, hvor jeg var extremt flittig bruger, har der været point-politi - ganske som dig.....

Jeg stillede et spørgsmål for at høre om der var nogle som har en kørende side - som de ville sælge, eller sælge en kopi af eller bare har koder liggende,
om du tolker det som seriøst eller ej er jeg hamrende ligeglad med - for jeg kunne nemt skrive 5 X A3 ark på begge sider med fontsize7 som kunne beskrive hvad siden skal kunne og hvad den ikke skal - men det er der sq ingen som gider sidde og nærlæse...

Jeg har bygget et helt CMS system fra bunden, inkl. beregningsmodul og shop/betalings modul i ren asp, html, javascript - et framebaseret system som rent faktisk er google optimeret og kan ses af google

- så spar mig venligst for kommentarer om hvem der er seriøse og hvem der ikke er...
- selv syntes jeg det er DYBT useriøst at så mange brugere herinde sidder som dig og vuderer om folk er seriøse eller ej - eller om der er givet for mange eller for lidt point for et spørgsmål
- for vi ved jo ALLESAMMEN at de her point er guld værd - man kan både betale købmanden og husleje med dem - det eneste man IKKE kan bruge dem til, er afregning af en programmør her på EXP.

DERFOR spurgte jeg efter om nogle har noget liggende (asp) og hvad de forventede det skulle koste - så er der ligesom åbent for alle ikke ??...

// MoRoax...
Avatar billede moroax Nybegynder
13. maj 2012 - 20:37 #4
Softspot >

Ser umiddelbart spændende ud, har du mon erfaring med det projekt ??...

opsætning, muligheder, begrænsninger - og hvordan nye ønsker håndteres ???...

// MoRoax...
Avatar billede softspot Forsker
13. maj 2012 - 21:33 #5
Jeg har ikke nogen nævneværdig erfaring med det og i særdeleshed ikke med de seneste 2-3 store versioner der er kommet siden jeg snuste til det. Men kildekoden er tilgængelig for 500 Euro og et basissystem koster omkring 300 Euro, så det er mest den tid man selv skal bruge på det, der koster vil jeg mene :-)

Som udgangspunkt vil jeg mene du mere eller mindre kan installere det på din server og åbne for brugere. Der ligger naturligvis noget opsætning af systemet ifht. dine præferencer og opsætning af layouts (du kan endda leje leverandøren af systemet til at gøre disse ting for dig, hvis du ikke selv har tid). Der er naturligvis også mulighed for at koble dine egne elementer på efterfølgende, men jeg har ikke et overblik over, hvor god deres infrastruktur for udvidelser er... men igen... for små 4000 kroner kan du købe adgang til kildekoden, så det burde ikke være en stor investering for at få vished om dette. Du kan naturligvis også bare spørge deres support om disse ting... :-)
Avatar billede moroax Nybegynder
13. maj 2012 - 23:45 #6
> Softspot

Ja, det er bestemt ikke dyrt
- men det kunne da have været rart hvis du også havde lidt indblik i deres system

Det er efterhånden en del tid siden jeg sidst har kodet, og "sidst" var lige inden asp blev overhalet af .net

- jeg har været nødsaget til selv at rette i en af vores hjemmesider, som jeg faktisk sidder med nu - og kan stadig huske det meste kodning *S*

- så derfor vil det nok være en halvstor mundfuld at skulle holde styr på alt det som nu skal med på, samtidig med programmering...

- Så hvis det måske er noget du kunne tænke dig at få sat skub i, kan du smide mig en mail....

(Hmm, mon du kender andre systemer, så der er lidt at sammenligne med ??.. - det ville være så fedt hvis vi ikke også skulle starte med at oversætte systemet som dette her - med mindre der er nogle som har en oversættelse..)

// René...
Avatar billede softspot Forsker
14. maj 2012 - 08:39 #7
Jeg har desværre ikke arbejdet med det i mere end 3-4 mdr og har slet ikke haft lejlighed til at komme ordentlig rundt i systemets kroge og finesser (det er meget udbygget med features).

Selvom det lyder som en rigtig spændende opgave, har jeg (af jobmæssige årsager) desværre  ikke mulighed for at hjælpe til med et projekt af den størrelse, som jeg fornemmer du skal igang med her. Jeg har heller ikke kendskab til andre lign. systemer som baserer sig på ASP.NET (eller ASP Classic for den sags skyld). På den anden side, hvis du alligevel skal ud og finde en til at vedligeholde systemet for dig, så kunne du måske også kigge på systemer der baserer sig på PHP - der vil jeg mene du finder omkring 13 på dusinet...
Avatar billede conrado Nybegynder
16. maj 2012 - 16:57 #8
SPAM fjernet

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede moroax Nybegynder
09. november 2012 - 17:44 #9
Lukker...
28. marts 2022 - 12:13 #10
Those who use mail order wives services are often young single women seeking a more privileged life. Many are young widows or divorcees seeking a better life and a new start. These women often pay a large sum of money to travel from their home countries and join these online dating services hoping to find love. But there are risks involved in using mail order bride services. A couple of things to remember before joining a mail order bride service include safety, price and a long-term commitment.