Avatar billede manu_4ever Nybegynder
15. maj 2012 - 08:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gendanne en HP hvor der er installeret nyt system uden HP diske

Jeg har fået indleveret en HP mini, hvor brugeren gerne vil have den tilbage til ny.

Maskinen er præinstalleret med XP. Men de HP programmer der er på maskinen giver ikke mulighed for at oprette noget backup.

Maskinen er en HP mini 2140 uden diskdrev, så at oprette backup disks er ikke nemt.

Funktionen F11 ved opstart virker heller ikke...

Er det muligt at downloade recovery disk fra nettet til denne maskine og smide den på en usb stick?
Avatar billede KHHP Juniormester
15. maj 2012 - 08:42 #1
Hvis der i menuen start ikke findes noget der hedder recovery manager, og der i hjælp og support ikke findes noget med systemgendannelse eller fabriksnulstilning, så skal du gå ind på hp's hjemmeside og under support og drivere, finde din pc og så burde der vare noget der hedder gendannelsesmedier, efter at du har valgt styresystem. Recovery disks koster typisk 300kr. og sendes som almindelig brevpost.
Avatar billede manu_4ever Nybegynder
27. september 2012 - 05:40 #2
Har fundet en løsning. Lukker emnet.