Avatar billede wowjoey Nybegynder
15. maj 2012 - 09:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Wordpress - tema - tilpasning

Hej.

Jeg skal have en hjemmeside hvor jeg fortæller om nogle produkter, som omhandler alt til kæledyr, fra udenlandske hjemmesider. Hjemmesiden skal minde lidt om en webshop, men i stedet for at købe produkterne på min hjemmeside, skal jeg henvise til andre hjemmesider.

Man skal kunne søge på produkterne, og der skal kunne tilføjes undersider.

Jeg har kigget lidt efter temaer på templatemonster.com men det er en jungle uden lige. Og jeg ved heller ikke ret meget om wordpress, mht hvor meget jeg kan tilpasse det downloadede tema. Jeg har intet forstand på programmering.

Så jeg har brug for noget hjælp til at finde et tema, og hjælp til at tilpasse det. Hvordan det skal gribes an, det ved jeg ikke :-)

Håber på at i kan hjælpe mig.
Avatar billede madx Nybegynder
15. maj 2012 - 09:30 #1
Hej

Hvis du ikke har forstand på programmering, så skal du enten være heldig at finde præcis TEMAET, som bare virker til dit behov.

Alternativt må du finde et tema, der kan bruges med mindre rettelser og finde én der kan hjælpe med at justere teamet.

Jeg vurderer de fleste temaer til at være for overfyldte og mere minde om en legeplads for i øvrigt dygtige designere. Men skal du have noget der er brugervenligt, så skal du finde noget mere simpelt.

Flere af databaserne med free wordpress templates har søgemuligheder der inkluderer simple. Vi andre kender ikke dit præcise behov, så du må selv igang med at finde noget som du mener kan være det rette - og så spørge mere konkret til hjælp. F.eks. valget mellem 2 eller 3 temaer, som du har fundet.

Så kan du sikkert få hjælp til at vælge det rette. Det er f.eks. en stor hjælp at et tema også har en enkel kode...

Et godt råd - fjern al WP-funktionalitet der ikke er relevant for målgruppen og dit aktuelle projekt.

Mvh. Henrik, www.abilitor.dk
Avatar billede jolinda Novice
17. maj 2012 - 10:31 #2
Hej :)

Jeg kan helt sikkert godt hjælpe dig med det.
Jeg har hjemmesiden www.wpmaker.dk - og hjælper generelt andre med WordPress.

Du er meget velkommen til at skrive en privat besked til mig til lindahl.jonathan@gmail.com :)
Avatar billede wowjoey Nybegynder
19. maj 2013 - 09:02 #3
Jonathan. Opretter du et svar, så du kan få point? :-)