Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2012 - 19:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål opdateres ikke

Når man kommenterer, opdateres spørgsmålet ikke før "#reply_xxxxxxx" slettes.
Ikke engang ctrl+F5 kan opdatere spørgsmålet.

Chrome og IE9.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. maj 2012 - 19:51 #1
det er så ikke en fejl, men en feature. Lev med det - og hvis det senere rettes tilbage, så er det en forbedring af systemet. Det er microsofts tilgang til bommerter, og den bliver brugt generelt af andre firmaer, der ikke lige havde styr på versioner.
21. maj 2012 - 20:20 #2
Jeg oplever det også på den måde ...  :-((
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. oktober 2012 - 15:01 #3
Bum!