Avatar billede EDK Nybegynder
22. maj 2012 - 10:30 Der er 2 kommentarer

Mit MSPaint program er væk

Jeg kan ikke finde mspaint på min arbejdscomputer - det ser ud til, at der er nogen, som har afinstalleret programmet.

Jeg har ikke nogen cd og kan ikke finde programmet på microsofts hjemmeside. Er der nogen, som kan hjælpe?

Jeg har paint.net, men jeg skal gerne bruge microsofts udgave. Er der nogen, som ved, hvorhenne på deres hjemmeside man kan downloade det til xp?

Ps. jeg har tjekket, at det ikke ligger på computeren (brugt søgefunktionen)

Mange tak for hjælpen.
Avatar billede mireigi Novice
22. maj 2012 - 12:26 #1
Kontrolpanel > Tilføj/fjern programmer > Tilføj/fjern Windows komponenter > Tilbehør og Værktøjer > Tilbehør > Paint

Kræver at du har en Windows XP CD.

Har du ikke CD'en, kan du downloade Paint her:
http://www.sheeptech.com/download/mspaint.exe
Avatar billede EDK Nybegynder
22. maj 2012 - 12:35 #2
Jeg har desværre ikke cd'en.

Jeg har godt set, at man kan finde den under Sheeptech, men er dette en lovlig side?

Jeg har ikke kunne finde særlig meget info om dem, og jeg vil ikke risikere at få downloaded noget, som ikke er i orden med Windows.

Tak for din hjælp!