Avatar billede mikkelfraringsted Nybegynder
22. maj 2012 - 22:51 Der er 3 kommentarer

hjælp til mine højtalere

Hej. Jeg har et par BeoLab 4000 som har 8-Pin DIN han stik, og jeg ville høre, om man kan få en omformer, så jeg kan sætte den i et normalt anlæg, som ikke er B&O?
Avatar billede sand321 Nybegynder
23. maj 2012 - 12:02 #1
Højttalerne er aktive, så det er vigtigt at de ikke bliver tilsluttet en højttaler udgang, men line out.

Du kan se hvilke pins der skal tilsluttes ved at kigge på billederne i denne tråd:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23818&PN=0&TPN=15

(Dette er i øvrigt et godt sted at stille sådanne spørgsmål)
Avatar billede mikkelfraringsted Nybegynder
23. maj 2012 - 16:38 #2
Men da stikket fra mine højtalere er Han stik, kan jeg ikke finde nogen adapter, jeg kan sætte dem i. Kan du give mig et link, hvor jeg kan finde en adapter til Han stik?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
23. maj 2012 - 16:54 #3
Er du i Kbh, så er Brinck Eletronik i fredensbordgade ved søerne løsningen.
www.brinck.dk

Århus har vist stadig Århus Radiolager, dom vist nu hedder Elfa.
www.elfaelektronik.dk